תוספת ללילה?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספת ללילה?!
    ליאת
    27/03/2008

    בני בן 4 חודשים עוד יומים יונק בלבד מאז שנולד. שינתו הייתה טובה ורציפה יחסית לתינוק יונק, לאחרונה השינה שלו בלילה התחילה להשתנות והוא מתעורר לעיתים קרובות אפילו כל שעה ופחות...
    הייתי מעונינת לדעת אם יש לי אפשרות להאכיל אותו רק בארוחה שלפני השינה תחליב חלב (כי הוא מתעכל לאט יותר)?
    ואם כן איך עושים זאת? פרוצדורה מסויימת? או אם יש רעיונות אחרים שלא חשבתי עליהם?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספת ללילה?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לליאת

    ג'ניס זאוסמר
    27/03/2008

    הי ליאת,
    למה את מקשרת את ההתעוררות שלו עם אוכל?
    אם הוא רעב יותר משך היום ולא עולה טוב במשקל - יש סיבה לחשוד שחסר לו אוכל.
    תינוקות מגיבים שונה לתקופות שונות בחייהם בגלל התפתחותם והדבר משפיע מאוד על התנהגותם.
    את יכולה לתת לו תחליף לא בטוחה שיעזור ובדרך את עלולה להשפיע על ההנקה.
    תנסי להניק אותו מ-2 הצדדים , תני לו הרבה הזדמנויות שיחוש תחושה של בטחון וחום ותראי מה קורה.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך

    ליאת
    28/03/2008

    הוא אוכל יפה במשך כל היום ועולה במשקל מצויין. (נולד 2.72 ועכשיו 6.2 לפני כמעט חודש)
    אני ינסה לתת לו מ2 הצדדים מקווה שזה יעזור. כי בדר"כ איננו רוצה לאכול מהשני רק למצוץ פיטמה (אינו רוצה ולא מעוניין במוצץ).
    אם הוא רק יכל לדבר הוא להראות מה מפריע לו.....
    חום ואהבה הוא מקבל בשפע!!!

    תודה שוב
    ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעוררויות בלילה

    אמא
    01/04/2008

    תינוקות כל הזמן משנים את דפוסי השינה שלהם. לא יודעת למה, אולי תחילת השיניים ואולי לא (זה גם לא משנה), הרבה פעמים זה קורה סביב 4.5 ו-8 חודשים אבל יכול להיות מתי שבא להם.
    את יכולה לנסות להציע לו יותר בערב ולקוות שיאכל יותר ויישן יותר.
    תזכרי שהשינה הקלה יותר עוזרת להפחית סיכון של SIDS (תסמונת מוות פתאומי בעריסה) כך שיש סיבה טובה להתעוררויות האלה. הידיעה הזאת לא תגרום לו לפחות התעוררויות אבל אולי תעזור לך לקבל אותן ביתר סבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו