האם ההנקה משביעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ההנקה משביעה
    שיר
    10/11/2013

    תינוק בן שבועיים שישן ממש בקושי שעתיים במשך היום .. ואם נרדם על הציצי מתעורר כעבטר רבע שעה
    איך אדע אם חסר לו אוכל ?
    התחלנו לשלב קצת סימילאק כע ירד 100 גרם במשקל מאז שהשתחררנו מבית החולים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם ההנקה משביעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ההנקה משביעה - תגובה

    לילי עוזיאל
    10/11/2013

    הי שיר,

    נשמע שאין לך מספיק תחושת ודאות שילדך ניזון מספיק. זה טוב מאוד שאת עירנית לכך.
    אם תינוקך מעביר חלב בצורה יעילה כשהוא יונק - ההנקה היא משביעה מאוד. חבל לתת סימילק לפני שעובדים על ההנקה - זה פוגע בייצור החלב וגורע מיתרונות ההנקה.
    הייתי מנסה קודם לברר מה קורה עם ההנקה ולשפר כמה שניתן ורק אם אין ברירה - לגשת לתמ״ל וגם אז - לתת בדרך תומכת הנקה.
    את מצינת שילך ירד כ100 ג מאז השחרור - אבל מה היה מאז?
    הייתי בודקת עם עצמי:
    האם מישהו ראה את ההנקה ולימד אותי כיצד לדעת אם תינוקך שותה ביעילות כשהוא יונק?
    האם אני מקפידה להציע לילדי את שני השדיים בכל ארוחה?
    האם תינוקי עושה לפחות 3-4 פעמים ביום צואה צהובה נוזלית (בגודל של מטבע גדול לפחות)? האם בנוסף לכך יש לפחוצ עוד 2-3 חיתולים רטובים?

    במידה ותחשבי שלא - כדאי לקבל הדרכה בהקדם, מגורם מקצועי כמו יועצת הנקה IBCLC או אחות טיפת חלב שהיא יועצת הנקה של משרד הבריאות וכו׳.

    בהצלחה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו