מיעוט חלב - המשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיעוט חלב - המשך
    ת.ג.
    02/04/2008

    שלום רב,

    ביום שישי האחרון שקלנו את בתי שוב, והיא לא עלתה במשקל. אמנם, זה משקל אחר, אבל אנו באותו מצב.

    אני שואבת ולוקחת חילבה, ממשיכים בקבוק בעקביות כל יום - אבל היא בסירובה.

    האם יש ע ו ד משהו שאפשר לנסות? אני בקשר עם אחות, שכרגע המליצה להמשייך ולנסות בקבוק.
    ביום שישי נשקול אותה שוב. האם כדאי לנסות ולתת בכפית דייסה מהולה בחלב אם?

    תודה רבה להתייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיעוט חלב - המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ת.ג.

    ג'ניס זאוסמר
    02/04/2008

    היי,
    האם ניסיתם בקבוקים שונים?
    אני בעד בקבוק "פושט לגמרא" ולא הבקבוקים היקרים.
    על תפעילי עליה לחץ - זה גורם להתנגדות ולא משיגים שום דבר.
    אפשר לתת לה דייסה עם חלב אם - השאלה היא כמה היא תהיה מוכנה לאכול.
    בינתיים אני מציעה לך להוריד את הלחץ, להניק אותה הרבה כאשר את בבית (אפילו יותר מעכשו - אם אפשר).
    יש הרבה תינוקות אשר מתנהגים כך - או שזה עובר או שהם מתחילים לינוק יותר כאשר אמא בבית או בכלל צריכים לתת תחילף/אוכל מוצק במקום.
    תדווחו לי מה בשקילה הבאה.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו