מיעוט חלב - המשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיעוט חלב - המשך
    ת.ג.
    04/04/2008

    ג'ניס שלום,

    ניסינו סוגים שונים של בקבוקים, ביניהם גם את ה"פושט" שאותו היא מכניסה לפה, יוצא חלב אבל היא לא שותה. במיוחד שמתי לב השבוע שיש לי חלב, והיא פשוט מפסיקה מעצמה לאכול! היא יודעת מה היא רוצה וכמה... היא מאוד ברורה.

    היום שקלנו אותה ולשמחתי (יחסית אליה ולמצב) היא עלתה 80 גרם בשבוע האחרון. למעשה, זה היה המצב לפני שעזבנו את הארץ היא עלתה כ-80-100 גרם בשבוע. האחות במרכז ההולנדי אמרה שאמשיך כך ושנשקול אותה עוד שבועיים.

    אני מתכוונת להמשיך ולנסות בלי לחץ את הבקבוק, להניק כמה שיותר וגם לנסות דייסה מהולה.

    חשוב לציין, כי הילדה חיונית מאוד, מתעניינת וסקרנית, ושמחה על כל הזדמנות לבלות איתנו בחוץ בין התעלות ולהסתכל על הברבורים... (פחות מעניין אותה אוכל ומסעדות...)

    שאלתי - האם אפשר להמשיך ולגדול בקצב כזה? האם זה תקין? אולי זה גנטי? ואולי זה קצב הגדילה שלה?
    אני משתמשת במשאבת ספקטרה חשמלית. האם כדי להשכיר משאבה חשמלית של מדלה? האם היא עדיפה?

    תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיעוט חלב - המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ג'ניס זאוסמר
    05/04/2008

    היי לכם,
    בדרך כל אנחנו רוצים עליה של יותר מ- 80גרם לשבוע אבל יש תינוקות שעולים פחות ומתפתחים יפה.
    חשוב המעקב ובמיוחד להקפיד שהיא לא יורדת באחוזונים. כל עוד שהיא נשארת באחוזון שלה זה בסדר ומראה על התפתחות נורמאלית(סטטיסטית).
    תמשיכי לעודד אותה לאכול אבל ללא לחץ יתר.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו