שאלות על זמן הנקה ויציאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על זמן הנקה ויציאות
    ניבה
    27/04/2008

    שלום, התינוק שלי בן חודש, יונק כמה פעמים ביום וגם מקבל סימילאק. הצלחתי להניק רק לפני כשבועיים, בעיקר אחרי שהוא עבר ניתוק של לשון קשורה. כל הנקה נמשכת זמן רב מאוד: שעה-שעה וחצי במהלכה הוא נרדם. לפעמים אח"כ הוא עדיין רעב ומקבל השלמה של 30-40 מ"ל סימילאק. האם ההנקה יעילה? הוא תופס את הפטמה טוב (אחרי אימונים רבים).

    שאלה נוספת לגבי יציאות - מההתחלה יש לו צואה רק פעם ב-3 ימים בממוצע, למרות שמההתחלה הוא מקבל חלב אם וסימילאק. האם זה בסדר?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על זמן הנקה ויציאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לניבה

    ג'ניס זאוסמר
    27/04/2008

    היי ניבה,
    כל הכבוד שהצלחת להניק אותו לאחר שבועיים.
    שעה-שעה וחצי זה זמן די ארוך להנקה וקרוב לוודאי שזה מסמן שההנקה לא כל כך יעילה, עובדה שהוא צריך לקבל תוספת לאחר מכן. השאלה היא האם משך השבועיים הראשונים שאבת כדי לשמר את יצירת החלב כי יתכן שגם התרגל לבקבוק וגם מרגיש שיש פחות מדי חלב ממה שהיה רוצה.
    אני ממליצה כמה דברים:
    1 - בזמן ההנקה תלחצי על השד לחץ די חזק וממושך עם האגודל קדימה ו3-4 אצבעות מצד השני של השד כנגד האגודל. כאשר התינוק מפסיק לשתות תפתחי את האצבעות לכ-10 שניות ותלחצי שוב.את תראי שזה גורם לו לשתות יותר אקטיבי - סימן שמקבל יותר חלב.
    2- תגבירי את כמות החלב על ידי לקיחת קפסולות חילבה (3 כדורים 3 פעמים ביום)
    3 - תוודאי שתופס טוב או תנסי לשפר את התפיסה אף יותר.
    4 - תשאבי גם כדי להגביר חלב וגם לתוספת.

    בקשר ליציאות - אם עולה במשקל זה בסדר אבל כאשר יקבל יותר חלב אם יהיו לו יותר יתציאות.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו