תינוק בן 9 ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 9 ימים
    מיטל
    04/05/2008

    הי,
    בני בן 9 ימים, יונק והכל ברוך השם. שקלתי אותו בטיפת חלב והוא עלה 200 גרם בארבעה ימים. הוא אוכל יפה מאוד. לפעמים כל שעה, לפעמים כל שעתיים ורק בלילה כל שלוש שעות. אתמול קראו שני דברים:
    1) הוא ישן קרוב לחמש שעות בלילה מבלי לאכול, האם זה תקין או שהייתי צריכה להעירו?
    2) כשהוא קם לינוק החולצה שלו הייתה מאוד רטובה והיה עליה קיא בצבע צהוב (השכבתי אותו על הצד), לפני שהוא נרדם הוא ינק משד אחד עשרים דקות , הרמתי אותו לגרעפס ונתתי לו מהשד השני עשר דקות והוא נרדם ולא עשה גרעפס. האם הצבע של הקיא תקין?
    רב תודות
    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 9 ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיטל

    ג'ניס זאוסמר
    04/05/2008

    היי מיטל,
    מזל טוב!
    פליטה צהובה =פליטה נורמאלית של חלב אמא.
    העליה במשקל מעולה ואופיינית להנקה.
    אם תינוק מקבל את מירב היניקות ביום מותר לו לישון בלילה ליותר שעות בתנאי שממשיך לעלות טוב במשקל.
    פליטות אצל תינוקות - תקין לחלוטין.
    תהני ממנו.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו