אני זקוקה לעזרתך! בבקשה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני זקוקה לעזרתך! בבקשה!
    יבגניה
    05/05/2008

    שלום לך!
    אני ילדתי לפני 8 ימים. בבית חולים אני לא הצלחתי להניק את בני הראשון שנולד רק 2400 גרם.
    לאחר שהשתחררתי מבית חולים הרגשתי כאבים נוראים בשדיים עקב הצטברות הגדשים וגושים בשדיים. אני לא ידעתי מה לעשות עם הכאבים הללו הלכתי לטיפת חלב ושם אמרו הראו לי איך להתפטר מהגושים הנוראים הללו. בעלי ישב איתי 4 שעות עשה לי עישוי ואני שאבתי, לאחר שריסקנו את הגושים לא את כולם אני החלטתי לקחת כדורים קבוטרים 0.5 כי לא רציתי לסבול את הכאב שסבלתי, יום למחרת אני לקחתי כדור שני - אחרון והרגשתי שהגושים חזרו או לא טופלו כמו שצריך. בעלי המשיך לעזור לי ואני יחד עם משאבת חלב עוד פעם ריסקנו את הגושים והחלב היה, אבל בכמות לא מספקת.
    כבר יומיים אני ממשיכה לשאוב כי אני התחרטתי על כך שלקחתי קבוטרים 0.5 מג. אני מצליחה לשאוב כמות מאוד קטנה של חלב - בגין התרופה כפי שאני מבינה. (רק 200 CC ביום)
    השאלה שלי - איך במצב שלי ניתן להגביר את כמות החלב - איזה כדורים ליצירת פרולקטין ישנם בבית מרקחת? האם יש סכנה שהחלב שלי יעלם אם אני לא אקח כדורים או משהו אחר להגברת יצור החלב.
    את המכשיר אני לקחתי בטיפת חלב ונראה לי שהוא מאוד חזק אולי אני טועה כי לא ניסיתי משהו אחר.
    אני מאוד מודאגת ומאוד מתחרטת על כך שלקחתי קבוטרים, אבל אחרי הסיוט שעברתי הייתי ממש על סף התמוטטות.
    אני מאוד מודה לך על תשומת לב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני זקוקה לעזרתך! בבקשה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליבגניה

    ג'ניס זאוסמר
    05/05/2008

    היי יבגניה,
    לפעמים ההשפעה של התרופה לא יעילה מספיק במיוחד אם לא לוקחים מוקדם לאחר הלידה ולא לוקחים את כל הטיפול.
    את יכולה להמשיך לשאוב - כל 3 שעות, עם לחיצות על השד. אני לא יודעת איזה מכשיר יש לך אבל אם הוא נקרא לקטינה של מדלה או ספקארה הוא בסדר גמור. אולי כדאי לך להשיג מיד שרה.
    תנסי שוב לחבר אותו ליניקה ישירה - הכי טוב.
    תקחי לך קפסולות חילבה (3 קפסולות 3 פעמים ביום = 9 ביממה)
    אם יש גודש - שימי קומפרסים קרח לפני כל מסג'/שאיבה.
    אין אפשרות לקחת כדורים אחרים .
    יתכן והחלב יתגבר אבל כדאי שתדעי שיש סיכויים די גבוהים שהחלב ירד עוד יותר - צר לי.
    המאמץ שלך צריך להתרכז סביב שאיבות ו/או הנקות, עדיף גם וגם.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לפנייתי

    יבגניה
    06/05/2008

    שלום לך!
    אני רציתי לשאול עוד דבר אחד, אולי יש אפשרות לקבל זריקות של פרולקטין או משהו אחר על מנת להגביר יצירת חלב, בנוסף לחילבה שאני כבר התחלתי לקחת?
    אני מצטערת על ההטרדה ותודה רבה על תשומת לבך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ג'ניס זאוסמר
    06/05/2008

    היי,
    זריקות פרולקטין לא אבל אם הרופא שלך יתן לך מרשם למוטילוןם 20 מג" שלוש פעמים ביום זה עשוי לעזור.אפשר גם להגיע ל4 פעמים ביום.לא להפסיק את השאיבות!
    זה טיפול מקובל אבל הרבה רופאים לא מכירים אותו ולא מסכימים לתת מרשם.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו