סתימה באותו שד פעמיים באותו שבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימה באותו שד פעמיים באותו שבוע
    קרן
    07/05/2008

    שלום,
    אני מניקה מזה 6 חודשים. אתמול בפעם השנייה מזה שבוע נוצר לי גודש בשד הימני בלבד אשר לווה בסתימה-פשוט לא יצא חלב לא בהנקה ולא בשאיבה.
    אתמול "ביליתי" באמבטיה חמה ועשיתי עיסוי במקום הגושי. בין לבין ניסיתי לרוקן את השד בעזרת משאבה, אך רק לאחר סבל של 3 שעות התחיל לצאת חלב.
    אני מאוד מודאגת היות וזו פעם שנייה בשבוע שהמצב הזה קורה, ובאותו שד.
    מה המשמעות?האם יש דלקת? אני מאוד חוששת שזה יקרה שוב.

    אודה לתשובתך המהירה-קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לקרן

    ג'ניס זאוסמר
    08/05/2008

    היי קרן,
    הבעיה הזאת מוכרת ולא תמיד יודעים מה הסיבה.
    אני מרווה שזה לא יקרה לך שוב אבל לפעמים יש נטיה.
    כאשר את מזהה את הסימן הראשון בפעם הבאה( שלא יהיה) תתחילי כבר לטפל.
    להניק קודם ויותר בצד הזה עם קומפרס חם על האיזור ומסג' במקום. כמו שעשית אבל לא לחכות בכלל.
    תבדקי שאין לך משהו שלוחץ על האיזור - חזייה, מנסא, תיק, שינה על הבטן.....
    אפשר לקחת אדוויל להורדת הכאב והדלקת המקומית .
    יש האומרים שלמניעת המצב כדאי לקחת לציטין 3600-4800 מג" ביום או קפסולה אחת (1200 מג") 3-4 פעמים ביום לשבועיים שלוש. לאחר מכן להוריד קפסולה אחת כל שבועיים .
    תרגישי טוב,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו