מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעבר לבקבוקיםעדידי09/05/2008
ביתי בת 5 חד' בהם קיבלה הנקה מלאה . מידי כמה ימים קיבלה בקבוק ע"י מטפל אחר, כשנעדרתי מהבית, אבל לא באופן קבוע ומאז הבקבוק האחרון עברו ימים רבים. אני ובעלי מתכננים נסיעה לסופ"ש בעוד חודש + ואני מנסה להעביר אותה לבקבוקים באופן מלא. הבעיה מתחילה כאשר מנסים לתת לה בקבוק בשבוע האחרון, היא פשוט מסרבת בתוקף, צורחת צרחות אימים וקשה שלא לוותר להה בסוף ולתת לה לינוק. בקצב הזה נראה לי שנצטרך לבטל את הנסיעה וכמובן אני לא מעוניינת הבכך. איך עושים את התהליך? בבת אחת? או לאט לאט? שמעתי על בקבוק של טומי -טיפי שצורתו כשד, ומאוד נוח להעברה לבקבוקים. יש למישהי נסיום בגמילה מהנקה ושימוש בבקבוק הספציפי הזה? אשמח לכל עזרה שתקל עלי וכמובן על ביתי...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבקבוקי טומי טיפי
ג'ני11/05/2008היי אני משתמשת בבקבוקים האלה הבת שלי ממש לקחה אותו ישר למרות שלפני כן היא הייתה לוקחת בקבוקי AVENT אבל טומי טיפי ממש נוח לה זה ממש מזכיר צורה של שד הפיטמה רכה תנסי.... אולי זה יעזור...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לעדידי
ג'ניס זאוסמר11/05/2008היי עדידי,
גמילה מהנקה בגיל הזה בדרך כלל לא פשוטה כי בעצם ה"טבע" לא מתכוון לזה והתינוק "בנוי/מתוכנת" לינוק הרבה יותר זמן מזה.
מצד שני אורך החיים שלנו מאוד השתנה מלפני אפילו 50 שנה ואין לנו ברירה אלה לעבוד ולגמול את התינוקות מוקדם.הבעיה היא שאנחנו מצפים שקל לשנות את כוונות הטבע וזה לא קל בכלל. או שהתינוק מסכים לשנות ותפוקת החלב יורדת או לא מסכים לאכול מבקבוק ו"משבש " לנו את התכניות.
לא קיים בקבוק שקל יותר או יותר מתאים למטרה הזאות - תלוי מאוד בתינוק והדרך בה אנחנו מנהלים את השינוי.
אני ממליצה לחזור לשיטה שכבר עבדה עם אותו הבקבוק - מטפל אחר עם חלב שלך .יקח קצת זמן אבל לאט לאט ובלי לחץ היא תאכל ולא היה צורך לבטל את הנסיעה שלך. כשהיא תהיה רעבה היא תאכל.
את צריכה למצוא מטפל/ת עם נסיון ומספיק בטחון בטיפול בתינוקות כדי שתוכל לעזור לך עם המשימה.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



