מעבר לבקבוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר לבקבוקים
    עדידי
    09/05/2008

    ביתי בת 5 חד' בהם קיבלה הנקה מלאה . מידי כמה ימים קיבלה בקבוק ע"י מטפל אחר, כשנעדרתי מהבית, אבל לא באופן קבוע ומאז הבקבוק האחרון עברו ימים רבים. אני ובעלי מתכננים נסיעה לסופ"ש בעוד חודש + ואני מנסה להעביר אותה לבקבוקים באופן מלא. הבעיה מתחילה כאשר מנסים לתת לה בקבוק בשבוע האחרון, היא פשוט מסרבת בתוקף, צורחת צרחות אימים וקשה שלא לוותר להה בסוף ולתת לה לינוק. בקצב הזה נראה לי שנצטרך לבטל את הנסיעה וכמובן אני לא מעוניינת הבכך. איך עושים את התהליך? בבת אחת? או לאט לאט? שמעתי על בקבוק של טומי -טיפי שצורתו כשד, ומאוד נוח להעברה לבקבוקים. יש למישהי נסיום בגמילה מהנקה ושימוש בבקבוק הספציפי הזה? אשמח לכל עזרה שתקל עלי וכמובן על ביתי...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר לבקבוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבקבוקי טומי טיפי

    ג'ני
    11/05/2008

    היי אני משתמשת בבקבוקים האלה הבת שלי ממש לקחה אותו ישר למרות שלפני כן היא הייתה לוקחת בקבוקי AVENT אבל טומי טיפי ממש נוח לה זה ממש מזכיר צורה של שד הפיטמה רכה תנסי.... אולי זה יעזור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדידי

    ג'ניס זאוסמר
    11/05/2008

    היי עדידי,
    גמילה מהנקה בגיל הזה בדרך כלל לא פשוטה כי בעצם ה"טבע" לא מתכוון לזה והתינוק "בנוי/מתוכנת" לינוק הרבה יותר זמן מזה.
    מצד שני אורך החיים שלנו מאוד השתנה מלפני אפילו 50 שנה ואין לנו ברירה אלה לעבוד ולגמול את התינוקות מוקדם.הבעיה היא שאנחנו מצפים שקל לשנות את כוונות הטבע וזה לא קל בכלל. או שהתינוק מסכים לשנות ותפוקת החלב יורדת או לא מסכים לאכול מבקבוק ו"משבש " לנו את התכניות.
    לא קיים בקבוק שקל יותר או יותר מתאים למטרה הזאות - תלוי מאוד בתינוק והדרך בה אנחנו מנהלים את השינוי.
    אני ממליצה לחזור לשיטה שכבר עבדה עם אותו הבקבוק - מטפל אחר עם חלב שלך .יקח קצת זמן אבל לאט לאט ובלי לחץ היא תאכל ולא היה צורך לבטל את הנסיעה שלך. כשהיא תהיה רעבה היא תאכל.
    את צריכה למצוא מטפל/ת עם נסיון ומספיק בטחון בטיפול בתינוקות כדי שתוכל לעזור לך עם המשימה.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו