אוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל
    ויקי
    14/05/2008

    מצטערת על השאלות הרבות
    אבל כיף שיש פורום כזה להתייעץ
    בני בן החודשיים וחצי , לא מסיים ארוחה של 120מ"ל , לפעמים זה בקבוק חלב שאוב+בקבוק סימלאק
    הוא אוכל רק 60 cc- 80 ובהפסקות מרובות של רבע שע עשרים דקות , הוא עושה גרפס והכל תקין
    ואז הוא מתעורר גם ביום וגם בלילה לעיתים תכופות
    שאלתי היא האם אכן אפשר לקשר את האכילה לשינה? ואם כן מה ניתן לעשות שיאכל חלב? יש לציין שהתחלתי _כשרק התחיל לקבל תחליפים) עם מטרנה אבל זה עשה לו אבני צואה ואז עברתי לסימלאק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לויקי

    ג'ניס זאוסמר
    16/05/2008

    היי ויקי,
    לא ברור אם כל הארוחה נמשכת 1/4 שעה עשרים דקות.
    השינה לא תמיד קשורה לשובע אבל אם הוא לא מקבל מספיק אוכל הוא יהיה רעב.בגיל הזה השינה יותר קשור לרעב מאשר גיל יותר גדול כאשר הרוחות המרובות והקטנות הופכות להיות הרגל.
    אני מציעה לנסות בקבוק אחר שקל יותר לאכול ממנו כי נראה לי שהוא מתקשה ןלכן אוכל בצורה כזאת.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו