עצירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות
    ויקי
    18/05/2008

    שלום לבני בן החודשיים וחצי יש עצירות כבר 5 ימים , היו לו 2 כתמי קקי לא גדולים בגודל של שזיף.
    השתמשתי כבר בכל התכשירים שיש: גלי כל, גרפווטר (שבהתחלה עזר ועשיו כבר לא), הפג ופלא, ואני שמה תוספת של אסידופלוס לתינוקות- רבע כפית ליום, ושום דבר לא עוזר
    אני עושה לו עיסויים וגם זה לא עוזר.
    אמא שלי המליצה לי על טיפות טבעיות בשם ברא , רציתי לשאול האם מוכר ? והאם כבר לאור המצב אפשר להשתמש בנרות?
    ועוד דבר התייעצתי עם אחות היא אמרה לי שעקב זה שהוא אוכל חלב אם זה יכול לגרום עצירות, הוא אוכל משולב , האם לא להפך? סימלאק אמור להיות הגורם לעצירות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לויקי,

    ג'ניס זאוסמר
    18/05/2008

    היי ויקי,
    תינוק בן חודשיים יונק מלא יכול להפחית את מספר היציאות לאחת לכמה ימים אם הוא שמח ועולה במשקל.זה לא נקרא עצירות אלה דבר טבעי.
    תינוק המקבל תמ"ל עלול בהחלט לסבול מעצירות . אם התינוק שלך הוא כזה תפני לרופא - החומרים שהזכרת לא מתאימים.
    תינוק אשר אוכל גם וגם - יתכן וסובל מעצירות ויתכן שלא מקבל מספיק אוכל/נוזלים.
    תתיעצי עם רופא ילדים.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו