לא מבינה מה קורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מבינה מה קורה
    לימור
    22/05/2008

    שלום לך ילדתילפני חודשיים ומי הדקה הראשונה בתי נצמדה לחזה הנקתי 3 שבועות בלי בעייה
    ואז התכיל לי סדקים וכאבים איומים שכל יניקה זה היה כרוך בבכי אחרי שבוע הלכתי לרופא עור ונשים ושתהם אמרו לי שיש לי פטריה כל הטיפולים שקבלתי לא עזרו הפסקתי להניק
    היום נסתי לחזור להניק כי היתי בטוחה שזה עבר כעבור שבוע וכבר ביניקה הראשונה הכאב התכיל והחתכים וסדקים יצאו כאלו התכלתי מהתחלה שאלתי כמה זמן אפשר לא להניק ולחזור ושישאר עדין חלב אוו ליצר שוב פעם האים אחרי שבועיים אני יכולה להניק אוו שלושה שבועות ממה אני סובלת האים זה הסוףיש לציין ששלושה ילדים הנקתי עד גיל שנה ולעולם לא היו לי בעיות אודה לך על תשובתך






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מבינה מה קורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללימור

    ג'ניס זאוסמר
    23/05/2008

    היי לימור,
    לא מאוד ברור לי מה קורה אצלך.
    איזה טיפולים קיבלת?
    אם שאבת בזמן שלא הנק?
    אם לא - את בטח מלאה וגדושה וזה גם יוביל לירידה משמעותית ביצירה לאחר מכן.
    גם התינוק מתרגל לבקבוק ואין אפשרות לדעת אם יסכים לחזור לשד ולאחר כמה זמן.
    במצב כזה קשה נורא לאבחן או לטפל מבלי לראות את היניקה ו הפטמות שלך - לייעוץ הנקה אם את רוצה בכל זאת לחזור להנקה.
    בהצלחה ,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו