מתוסכלת.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלת.....
    עידית
    05/06/2008

    שלום לכן,
    כפי שציינתי בכותרת, אני מאוד מתוסכלת....

    בתי בת 7 חודשים ויונקת מלא. בעוד כשבועיים אני צריכה לחזור לעבודה והתחלנו "בניסיונות הבקבוק". היא מסרבת בתוקף, ניסיתי את כל סוגי הבקבוקים האפשריים, אפילו הזמנתי בקבוק מארה"ב שאין בארץ, ניסינו שמישהו אחר יתן ולא בתנוחת הנקה ובשעות שונות ביום ושאני לא בבית ושהמטפלת במעון (שגם זה חדש) תתן לה.... וכלום. הילדה בוכה או יותר נכון צורחת בהיסטריה. ונשבר לי הלב.בפעמים האלה שאבתי לה וכל פעם זרקתי אח"כ לפח. אני לא כל כך מסתדרת עם השאיבות וגם בעבודה אני לא כל כך אצליח לשאוב.

    אם במהלך היום היא תקבל תמ"ל זה יפגע בהנקה? איך אני אצליח לשמור של זה שהיא תמשיך לינוק בשאר היום שהיא איתי?... ןיש אפשרות שהיא תעדיף את התחליב על יניקה...

    המון שאלות אבל אני מאוד מבולבלת ודואגת.
    המון תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלת.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עידית

    חיה כהן
    05/06/2008

    לעידית שלום.אנחנו יודעים שלחזור לעבודה לאחר לידה זה מאוד קשה לא משנה באיזה גיל.צריך לנסות למצוא את הדרך להקל על עצמינו ולעשות את הטוב ביותר שאנחנו יכולות.
    בתך בת 7חד תתחילי להרגיל אותה לאוכל אחר בכפית ירקות ופירות,תקבלי הנחיות בטיפת חלב.בצורה זו תןכלי להניק לפני שאת יוצאת מהבית וכשאת חוזרת.יש תינוקות שפשוט אוכלים פחות כשהאמא לא נמצאת ישנים יותר ומשלימים את החסר כשהאמא חוזרת.אין מתכון אחיד שמתאים לכל זוג-אמא תינוק.אין צורך להשקיע בכל מיני בקבוקים כפי שכבר נכחת לדעת!
    זה לא חייב לפגוע בהנקה אם תקבל תמל שוב יש תינוקות שונים שמתנהגים בצורה שונה יש לשער שעם הזמן זה יסתדר.
    קחי הרבה אויר סבלנות ושיהיה בהצלחה. אין ספק שאת זקוקה בתק זו להרבה תמיכה,ואולי אפילו תופתעי.......חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו