גרפסים רבים בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרפסים רבים בהנקה
    שלומית
    09/06/2008

    שלום
    בני בן 3 חודשים יונק מלא, סובל מאוד מגזים שמסרבים להעלם על אף שהוא כבר בן שלושה חוד'...
    פעמים רבות תוך כדי ההנקה נתקע לו דרפס/ אוויר והוא לא יכול להמשיך לאכול ובוכה בהיסטריה, כמובן שככה גם קשה מאוד להוציא את הגרפס.. זה קורה פעמים רבות לפעמים כל שתי דק נתקע לו גרפס, הוא גם משהק הרבה ולא רדוע במהלך ההנמקה( מזיז רגליים וכו) האם זה קשור לגזים? האם כשיחלפו הגזים עשויים להתמעט הגרפסים?
    חשוב לציין שהוא תופס יפה את השד ואני בכלל לא שומעת קולות של יניקה אז נראה לי שלא נכנס אוויר, דווקא כשאני שואבת ו לבקבוק הוא אוכל ברוגע ועושה גרפס או שניים בלבד.
    ההנקות לפעמים כ"כ מתסכלות אותי ואותו שאני תוהה אם לא עדיף כבר לעבור לבקבוק..
    תודה מראש על העצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרפסים רבים בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשלומית

    ג'ניס זאוסמר
    10/06/2008

    היי שלומית,
    הגזים אמורים בקרוב לעבור וכנראה יהיה לו יותר טוב לאחר מכן.
    גרפסים - משהו אחר לחלוטין. בליעת אוויר בזמן היניקה/האכלה והוצאתו לאחר הרוחה=גרפס.
    תינוק בגיל הזה לא חייב להיות רגוע בזמן היניקה והם מרבים לזוז ולהסתכל סביבם ובעיקר כל דבר מתחיל לעניין אותם וזה מפחית מריכוזם ביניקה - נורמאלי.
    שיהוקים גם נורמאלי ואין מה לעשות נגד.
    אני מבינה שאת אומרת שהוא תופס טוב אבל בכל זאת תנסי לשנות תנוחה ואולי לשפר בכל זאת את התפיסה.
    האם יש לך הרבה חלב? והאם יש לך שפריצים חזקים של חלב בעת ההנקה.
    חשוב שתכתבי לי?
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שלומית
    10/06/2008

    שלום ג'ניס - תודה על תשובתך המהירה
    לא נראה לי שיש לי שפריצים חזקים , למרות שבאמת נראה לי שבצד שמאל שם יש לי יותר חלב יש לו גרפסים בתדירות גבוהה יותר,
    זה לפעמים אפ]ילו לא גרפסים גדולים אלא אוויר קטן שנתקע , זה הופך את ההנקה למשהו ארוך ומייגע ואז אין לו בכלל סבלנות לשבת בטרמפולינה או באוניברסיטה כי הוא כבר מותש ועייף ...
    בהאכלה בבקבוק הוא אוכל תוך רבע שעה עם גרפס אחד בסוף מה שמשאיר לו זמו עירות חיוני ופעיל , אני ממש מתלבטת אם לא לעבור לחלב שאוב בבקבוק אם זה לא שווה את הזמן עירות שהוא מפספס בגלל ההנקה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ג'ניס זאוסמר
    10/06/2008

    שלומית,
    לא הגיוני העניין. בליעת אוויר באמצאות בקבוק או כל דרך אחרת היא עדיין אותו האוויר ואותה דרך היציאה ולכן אני עדין חושבת שיש צורך בשינוי תנוחה ושיפור תפיסה.
    אני לא הייתי מותרדת לגבי זמני עירות ופספוס אוניברסיטה- הוא רק בן 3 חודשים וכל הבעיות שלו יחלפו ויהיה לו הרבה הזדמנויות לפעילויות אחרות.
    כרגע הוא צריך חלב אמא, עדיף ישירות והרבה סבלנות, קרבה והבנה.
    האם תינוקך עולה טוב במשקל?
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שלומית
    10/06/2008

    אני חושבת שהוא עולה יפה הוא נולד 3.050 והיום הוא שוקל 5.700
    הגרפסים אמורים לעבור עם הזמן?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנוחת הנקה

    שלומית
    10/06/2008

    אני מניקה כשהוא שוכב עלי הברכיים שלי , ראש מעט מורם לעבר השד ,אבל בגדול השד מעליו והוא די שוכב אולי זה שהשד מעליו יוצר את הגרפסים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ג'ניס זאוסמר
    10/06/2008

    שלומית,
    המשקל טוב.
    לא ברור לי בדיוק מה מתרחש אבל מקווה שיעבור.
    כדאי לקחת אותו לבדיקת רופא ילדים לוודא שאכן בריא ולא מסתתרת בעיה רפואית.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו