מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרפסים רבים בהנקהשלומית09/06/2008
שלום
בני בן 3 חודשים יונק מלא, סובל מאוד מגזים שמסרבים להעלם על אף שהוא כבר בן שלושה חוד'...
פעמים רבות תוך כדי ההנקה נתקע לו דרפס/ אוויר והוא לא יכול להמשיך לאכול ובוכה בהיסטריה, כמובן שככה גם קשה מאוד להוציא את הגרפס.. זה קורה פעמים רבות לפעמים כל שתי דק נתקע לו גרפס, הוא גם משהק הרבה ולא רדוע במהלך ההנמקה( מזיז רגליים וכו) האם זה קשור לגזים? האם כשיחלפו הגזים עשויים להתמעט הגרפסים?
חשוב לציין שהוא תופס יפה את השד ואני בכלל לא שומעת קולות של יניקה אז נראה לי שלא נכנס אוויר, דווקא כשאני שואבת ו לבקבוק הוא אוכל ברוגע ועושה גרפס או שניים בלבד.
ההנקות לפעמים כ"כ מתסכלות אותי ואותו שאני תוהה אם לא עדיף כבר לעבור לבקבוק..
תודה מראש על העצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשלומית
ג'ניס זאוסמר10/06/2008היי שלומית,
הגזים אמורים בקרוב לעבור וכנראה יהיה לו יותר טוב לאחר מכן.
גרפסים - משהו אחר לחלוטין. בליעת אוויר בזמן היניקה/האכלה והוצאתו לאחר הרוחה=גרפס.
תינוק בגיל הזה לא חייב להיות רגוע בזמן היניקה והם מרבים לזוז ולהסתכל סביבם ובעיקר כל דבר מתחיל לעניין אותם וזה מפחית מריכוזם ביניקה - נורמאלי.
שיהוקים גם נורמאלי ואין מה לעשות נגד.
אני מבינה שאת אומרת שהוא תופס טוב אבל בכל זאת תנסי לשנות תנוחה ואולי לשפר בכל זאת את התפיסה.
האם יש לך הרבה חלב? והאם יש לך שפריצים חזקים של חלב בעת ההנקה.
חשוב שתכתבי לי?
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלומית10/06/2008שלום ג'ניס - תודה על תשובתך המהירה
לא נראה לי שיש לי שפריצים חזקים , למרות שבאמת נראה לי שבצד שמאל שם יש לי יותר חלב יש לו גרפסים בתדירות גבוהה יותר,
זה לפעמים אפ]ילו לא גרפסים גדולים אלא אוויר קטן שנתקע , זה הופך את ההנקה למשהו ארוך ומייגע ואז אין לו בכלל סבלנות לשבת בטרמפולינה או באוניברסיטה כי הוא כבר מותש ועייף ...
בהאכלה בבקבוק הוא אוכל תוך רבע שעה עם גרפס אחד בסוף מה שמשאיר לו זמו עירות חיוני ופעיל , אני ממש מתלבטת אם לא לעבור לחלב שאוב בבקבוק אם זה לא שווה את הזמן עירות שהוא מפספס בגלל ההנקה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר10/06/2008שלומית,
לא הגיוני העניין. בליעת אוויר באמצאות בקבוק או כל דרך אחרת היא עדיין אותו האוויר ואותה דרך היציאה ולכן אני עדין חושבת שיש צורך בשינוי תנוחה ושיפור תפיסה.
אני לא הייתי מותרדת לגבי זמני עירות ופספוס אוניברסיטה- הוא רק בן 3 חודשים וכל הבעיות שלו יחלפו ויהיה לו הרבה הזדמנויות לפעילויות אחרות.
כרגע הוא צריך חלב אמא, עדיף ישירות והרבה סבלנות, קרבה והבנה.
האם תינוקך עולה טוב במשקל?
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלומית10/06/2008אני חושבת שהוא עולה יפה הוא נולד 3.050 והיום הוא שוקל 5.700
הגרפסים אמורים לעבור עם הזמן?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנוחת הנקה
שלומית10/06/2008אני מניקה כשהוא שוכב עלי הברכיים שלי , ראש מעט מורם לעבר השד ,אבל בגדול השד מעליו והוא די שוכב אולי זה שהשד מעליו יוצר את הגרפסים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר10/06/2008שלומית,
המשקל טוב.
לא ברור לי בדיוק מה מתרחש אבל מקווה שיעבור.
כדאי לקחת אותו לבדיקת רופא ילדים לוודא שאכן בריא ולא מסתתרת בעיה רפואית.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)