כיצד מתכוננים לצאת לעבודה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד מתכוננים לצאת לעבודה?
    אירית
    16/06/2008

    ילדתי לפני כ חודש ובספטמבר אני אצטרך לחזור לעבודה כש בני אהיה כמעט 4 חודשים
    אני רק מניקה והיתי רוצה להמשיך להניק ולשאוב לבקבוק גם אחרי שאצא לעבוד.
    משום מה כבר מהיום אני מודאגת איך לעשות את המעבר הזה בצורה הקלה והנכונה ביותר.
    שמעתי מחברה אחת שהתחילה לשאוב חלב ולהקפיאו כבר חודשיים לפני שיצא לעבודה
    האם כבר היום כדאי להתחיל גם לי לשאוב ולאגור חלב במקפיא? האם יכולה להיות בעייה לשאוב ברגע שאצא לעבוד? אני רוצה לציין שבעבודה אוכל לשאוב פעם פעמיים ביום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לעבודה

    חיה כהן
    16/06/2008

    אירית שלום. טוב שאת מתכננת את חזרתך לעבודה.לעיתים לוקח קצת זמן לגוף להתרגל לשאיבות וגם לתינוק להתרגל לאכילה מבקבוק.אם עושים את הדברים בזמן וללא לחץ זה זורם יותר בקלות.אם ההנקה כבר הולכת טוב אפשר מידי פעם לשאוב ולתת לבנך בקבוק.אני חושבת שמספיק להתחיל לאגור חלב במקפיא בערך חודש לפני החזרה לעבודה.זה שתוכלי לשאוב בעבודה זה מצויין,גם כדי שלא תהיי גדושה וגם כדי שתוכלי להשאיר לתינוקך אוכל.לא צריכה להיות בעיה תעשי הכל בנחת ובזמן. כדאי לאחסן את החלב בכמויות קטנות כדי שלא תזרקי חלב שלא השתמשת בו. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו