חזרה לעבודה+מוצקים-איך זה עובד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרה לעבודה+מוצקים-איך זה עובד?
    שירלי
    29/06/2008

    ביתי או-טו-טו בת 8 חודשים,עד גיל חצי שנה הייתה על הנקה מלאה ובלעדית. כעת עם התקדמות אכילת המוצקים "ארוחות" הנקה מלאות מתקיימות כמעט רק עם ההשכמה ולפני השינה, האם הגוף ידע לייצר כמות חלב מספקת לשתי הארוחות האלה למרות שבין לבין אין "פעילות" (לא שאיבה ולא הנקה)? אני גם מתחילה לעבוד עוד כחודש- ולא נראה לי שאוכל לשאוב בעבודה- האם אצליח לספק לה שתי ארוחות אלה? עד כה היא אכלה יפה מאוד בכל אחת מהארוחות האלה. אני מודאגת ומוטרדת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירלי

    חיה כהן
    30/06/2008

    לשירלי שלום! קודם כל לא לדאוג.כל עוד את מניקה תמשיכי לייצר חלב.יכול להיות שבימים שתהיי בבית תניקי יותר כמו בסופי שבוע.כמה שתוכלי להניק זה טוב,את תצטרכי לראות ולהבין איך גופך מתמודד עם המצב.העבודה היא חיינו ואין הרבה מה לעשות. כיף לביתך שעד עכשיו ישבת איתה בבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו