מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלבול פטמותשלומית30/06/2008
שלום בני בן ארבעה חודשים. בגיל חודשיים וחצי חזרתי ליום לימודים בשבוע והשארתי לו חלב שאוב בבקבוק בעקבות ך היה לו בלבול פטמות, ההנקה נבייתה מתסכלת, הוא היה מוציא כל הזמן, מפסיק באמצע ובוכה, בעקבות כך התחלתי לקחת אותו איתי ללימודים כדי להימנע מבקבוק וההנקה השתפרה שבוע שעבר נאלצתי שוב לתת לו 3 בקבוקים שאובים ומאז שוב הוא עוצר ומוציא ובוכה הרבה בהנקה, כבר חשבתי לעבור לשאוב , חבל לי , ההנקה לוקחת מלא זמן , הוא לא שבע ולא רגוע.. שבוע הבא אני מתחילה עבודה מעשית יום בשבוע לשם לא אוכל לקחת אותו כך שאהיה חייבת לקחת בקבוק מה שאומר שההנקה תמשיך להיות מעיפת ומתישה אמרו לי שיש אפשרות להאכיל תינוקות מכוס מיוחדת, האם זה נכון ובטיחותי? האם זה יכול למנוע בלבול והאם יש לך עצות נוספות.. תודה מראש שלומית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומית
חיה כהן30/06/2008שלומית שלום.קודם כל כל הכבוד על הדרך שהתמודדת עם הבעיה,ידוע שיש תינוקות שברגע שמקבלים בקבוק הם מתקשים או מקשים עם ההנקה.
אין לי נסיון רב עם האכלת כמויות כאלה בכוס. מבחינה בטיחותית אם עושים את זה נכון זה לא צריך להיות בעיה. יש לי שתי עצות בשבילך:1. אפשר להתחיל לתת ירקות ופירות בארוחות שאת לא נמצאת. את זה נותנים בכפית ואז לא יהיה לך בעיה של בקבוק.כמובן שמתחילים בהדרגה, תתיעצי עם אחות טיפת חלב. בזמן שאת בבית יכול להיות שהוא ירצה לינוק יותר!.
2.אם את נותנת בקבוק להקפיד להאכיל בצורה כזאת שהבקבוק נמצא בפה של התינוק עד החלק הרחב של הפטמה שלו-בסיס הפטמה,לא להרים את הבקבוק עד הסוף אלא להחזיק אותו במצב מאוזן כדי שהוא יצטרך לשאוב את החלב מהבקבוק והחלב לא ישפך לבד לפה שלו. שני הדברים האלו גורמים לאכילה להיות יותר דומה ליניקה. בהצלחה חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



