פיטמות כואבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיטמות כואבות
    אלונה
    03/07/2008

    שלום, אני מניקה את בני בן השבועיים וחצי, 90% מהזמן זה הנקה או חלב שאוב בבקבוק ולפעמים אם אין גישה לשניהם אני נותנת פורמולה. אני משדלת להניק כל פעם ולאחרונה הפיטמות פשוט מאוד ורודות וכואבות וגם החזה עצמו, אני שמה משחה להרגעה אחרי כל האכלה אבל זה לא עוזר - מה ניתן לעשות גם כדי שלא יחמיר? בנוסף האם זה נורמלי שביממה עוברות 4 שעות בין האכלות? אני מבינה שזה צריך להיות בסביבות השעתיים וחצי. למשל היום בני החל לינוק בסביבות 2:30 עד 3:30 בערך עם הפסקות (החלפת צדדים וחיתול וכו) ועכשיו כבר 6:30 והוא רק עכשיו מתעורר. המון תודה, אלונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיטמות כואבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלונה

    חיה כהן
    04/07/2008

    אלונה שלום,האם הפטמות שלך גם פצועות.בדכ פטמות ורודות וכאבים בשד מראים על פטריה בשד.תבדקי אם לתינוק יש שכבה לבנה על הלשון,אם כן יש צורך לטפל בשניכם,כדאי לפנות לרופא ילדים. ההנקות הם לא לפי זמנים קצובים,יש שעות ביממה שהתינוק יאכל לעיתים קרובות ויש שעות שהוא יפתח מרווחים בין הארוחות.אנחנו רוצים שתינוק יינק לפחות 8 פעמים ביממה לא חשוב במרווח בין הארוחות! שיהיה בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטמות כואבות

    אלונה
    08/07/2008

    ביקרתי אצל הרופא משפחה שלי שבדק את החזה ולקח דגימה עם קיסם אוזניים ארוך ושלח לבדיקה לראות אם יש פיטריה. בבדיקה אצלו הוא טען שהפטמות אינן מבריקות או רטובות אבל ורודות וזה כנראה מהיניקה של התינוק ולא היה שום גודש בשדחחם הם רק הרגישו כבדים כי הייתי צריכה כבר להניק. אני לא רואה לבן על הלשון של התינוק, אבל שמתי לב בימים האחרונים שמייד אחרי שהתינוק משחרר את הפיטמה אחרי שסיים לאכול הפיטמה עצמה לבנה וקשה וזה נרגע אחרי מספר דקות - ממה זה נובע? המון תודה על עזרתכם, אלונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאלונה

    ג'ניס זאוסמר
    09/07/2008

    הי אלונה,
    אני ממליצה לבקש מהרופא ,תחילה, משחת דרמקומבין או לערבב בקטרובן עם בטאקורטן ולמרוח 3-4 פעמים ביום לכמה ימים.
    יתכן מאוד וזה יפתור את הבעיה.
    יתכן וכל זה נובע מתפיסה לא מספיק טובה ועלייך לשפר. .
    אפשרות אחרת היא מצב שנקרא Reynaud's syndrome . מצב שבו הפטמה מלבינה לאחר הוצאת הפטמה מהפה, הפטמה יוצאת קשה,לבנה וכואבת. התופעה קיימת אך לא מוכרת כל כך.
    ממחקר מאוד רציני שנעשה בנושא פטרייה בפטמה/צינוריות נמצא שעל ידי בדיקה כמו שתיארת בדרך כלל לא ניתן לתרבת את הפטרייה -אם יש.
    אימות האבחנה כמעט ואף פעם לא ניתן ולכן כדאי לטפל מבלי לאמת ממש את קיום הפטרייה. הטיפול גם לא קשה ולא מזיק - קרם דקטרין 3-4 פעמים ביום לפטמות ודקטרין ג'ל לפה התינוק 3-4 פעמים ביום לאחר ההנקה.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטמות כואבות

    לירון
    08/07/2008

    היי, ניתן להקל על הכאבים על ידי מריחת החלב שלך על הפיטמה. מניסיון אישי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון צודקת- אפשר גם בשיטה הזו

    ענת
    19/07/2008

    ילדתי לפני 6 שבועות, בשבועיים הראשונים גם חוויתי פטמות פצועות כואבות כשבתי הייתה יונקת הייתי פשוט בוכה מכאבים, מאז אני מורחת שמן זית על הפטמה ומסביב וזה מאוד עזר לי כיום ההנקה היא פשוט תענוג לא לוותר על ההנקה , להניק כמה שאפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם שמן זית אינו מזיק לתינוק ?

    v123456@walla
    11/08/2011

    יש לי כאבים בפיטמות התינוק שלי ניזון רק מיניקה , שמן זית לא יכול להזיק לתינוק ? האם לנגב את שמן הזית לפני שמנקים ?
    תטדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו