כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    רינת
    23/07/2008

    שלום ראשית רציתי להבין קראתי פה בהודעות קודמות שאסור לחמם חלב אם, שאלתי למה הכוונה אני מוציאה חלב קפוא מהמקפיא ולאחר שמפשיר אני שופכת לבקבוק ושמה בכלי עם מים רותחים על מנת שיתחמם, האם אסור?? ואם כן באיזה דרך אפשר להביא את החלב לטמפ' רצויה ולא קפוא? שאלתי השניה, בני עוד מעט בן 5 חודשים והוא יונק מלא, בספטמבר אני אמורה לחזור לעבודה אך אני עדיין רוצה להמשיך להניק, הבעיה שאין לי אפשרות לשאוב בעבודה, האם יש דרך שבה אוכל לשמור על ההנקה? האם אני יכולה כבר עכשיו לנסות מוצקים??האם זה יספיק? תודה רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרינת

    ג'ניס זאוסמר
    23/07/2008

    היי רינת,
    כמו שקראת - מים רותחים מקריש חלבוני החלב ואין לעשות את זה.
    החלב לא צריך להיות חם אלה מספיק בחום החדר. ויש תינוקות שמוכנים גם לשתות קר ללא בעיה.
    אם את מוציאה חלב קפוא מהמקפיא תני לא להפשיר במקרר ואם את רוצה שיהיה לא קר תעמידי את הבקבוק במים מהמרז ולא רותחים.
    אם את לא מניקה אותו או לא שואבת במשך שעות העבודה תפוקת החלב שלך יירד. את גם עלולה לסבול מגודש בעבודה לפרק זמן של כמה שבועות עד שהתפוקה יורדת.
    התינוק שלך יקבל תמ"ל במשך השעות שאת איננה במקום חלב ששאבת יום קודם בעבודה והבאת הביתה למחרת - לא חבל?יש אמאים מצוינים לשאיבה היום ובדרך כלל נשים מסתדרות. הבעיה היא שלפעמים החלב יורד עד כדי כך שלא מספיק גם להנקה כאשר את חוזרת מהעבודה - וזה מין הימור כי אי אפשר לדעת מראש.
    את יכולה כבר להתחיל מוצקים - תפני לאחות טיפת חלב.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו