שילוב בין הנקה לתחליף חלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שילוב בין הנקה לתחליף חלב
    גבריאלה
    26/07/2008

    שלום, התאומות שלי בנות 6 שבועות. חודש הנקתי מלא, וזה התיש אותי לגמרי ,, עכשיו אני מעוניינת לשלב בין הנקה לתחליף חלב. אינ מחליפה 3 -4 ארוחות ביום בסימילאק ( פעם ב6 שעות בערך), וכל היתר הנקה מתי שירצו. האם זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגבריאלה

    ג'ניס זאוסמר
    26/07/2008

    שלום גבריאלה,
    אם עד כה הנקת אותן מלא ועכשו את מניקה חצי ממה שהנקת קודם כמות החלב תרד בהתאם. אם זו כוונתך עז כמובן שזה בסדר - זאת ההחלטה שלך.
    אם שאלתך היא - האם זה בסדר לתאומות - התשובה היא כן ולא.
    כן - יותר טוב שיקבלו חצי חלב אם מאשר לא חלב אם בכלל.
    לא - כי יתכן ותוך זמן קצר החצי הנקה תדרדר להרבה פחות - לא מתוך חוסר רצון שלך אלה מתוך השתלשלות העניינים הידועה - פחות חלב- מתרגלים לבקבקוק - וכו.
    עז אין בסדר כאן או לא בסדר - את צריכה לעשות את מה שביכולתך - וזה בסדר.
    אולי - תפחיתי פחות מההנקה בהתחלה , כך קיים פחות סיכוי להתדרדרות ו/או התהליך מעוכב במעט.
    ושוב, כל החלטה שתקבלי מתוך שיקול דעת - זה בסדר ואף אחד לא יכול לבקר אותך .
    העיקר תהני מהתאומות ותהיו בריאות.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה.....

    גבריאלה
    27/07/2008

    תודה קודם כל, כמובן שאני מודעת לכך שכמות החלב תרד. אך אני לא מסוגלת להתמודד עם הנקה מלאה , כאשר את כל שעות היום אני לבד איתם. הנקת תאומים זה נונסטופ סביב השעון, ולא יכולתי להמשיך ככה. כוונתי היא לשאול האם זה בסדר מבחינת מערכת העיכול- האם שילוב כזה לא יוצר בלגן גדול מדי בבטן שלהן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבריאלה

    חיה כהן
    27/07/2008

    שלום גבריאלה,אין בעיה עם מערכת העיכול של התינוק. יכול להיות ששווה לך לשאוב חלב כדי לתת חלב שלך בבקבוק או אם יש מישהו איתך הוא יוכל לעזור לך.כמובן שהכוונה היא לבקבוקים שאת נותנת ולא במקום ההנקה. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו