מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שילוב בין הנקה לתחליף חלבגבריאלה26/07/2008
שלום, התאומות שלי בנות 6 שבועות. חודש הנקתי מלא, וזה התיש אותי לגמרי ,, עכשיו אני מעוניינת לשלב בין הנקה לתחליף חלב. אינ מחליפה 3 -4 ארוחות ביום בסימילאק ( פעם ב6 שעות בערך), וכל היתר הנקה מתי שירצו. האם זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגבריאלה
ג'ניס זאוסמר26/07/2008שלום גבריאלה,
אם עד כה הנקת אותן מלא ועכשו את מניקה חצי ממה שהנקת קודם כמות החלב תרד בהתאם. אם זו כוונתך עז כמובן שזה בסדר - זאת ההחלטה שלך.
אם שאלתך היא - האם זה בסדר לתאומות - התשובה היא כן ולא.
כן - יותר טוב שיקבלו חצי חלב אם מאשר לא חלב אם בכלל.
לא - כי יתכן ותוך זמן קצר החצי הנקה תדרדר להרבה פחות - לא מתוך חוסר רצון שלך אלה מתוך השתלשלות העניינים הידועה - פחות חלב- מתרגלים לבקבקוק - וכו.
עז אין בסדר כאן או לא בסדר - את צריכה לעשות את מה שביכולתך - וזה בסדר.
אולי - תפחיתי פחות מההנקה בהתחלה , כך קיים פחות סיכוי להתדרדרות ו/או התהליך מעוכב במעט.
ושוב, כל החלטה שתקבלי מתוך שיקול דעת - זה בסדר ואף אחד לא יכול לבקר אותך .
העיקר תהני מהתאומות ותהיו בריאות.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה.....
גבריאלה27/07/2008תודה קודם כל, כמובן שאני מודעת לכך שכמות החלב תרד. אך אני לא מסוגלת להתמודד עם הנקה מלאה , כאשר את כל שעות היום אני לבד איתם. הנקת תאומים זה נונסטופ סביב השעון, ולא יכולתי להמשיך ככה. כוונתי היא לשאול האם זה בסדר מבחינת מערכת העיכול- האם שילוב כזה לא יוצר בלגן גדול מדי בבטן שלהן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבריאלה
חיה כהן27/07/2008שלום גבריאלה,אין בעיה עם מערכת העיכול של התינוק. יכול להיות ששווה לך לשאוב חלב כדי לתת חלב שלך בבקבוק או אם יש מישהו איתך הוא יוכל לעזור לך.כמובן שהכוונה היא לבקבוקים שאת נותנת ולא במקום ההנקה. בהצלחה חיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



