כמות אוכל גדולה בחזרה לעבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות אוכל גדולה בחזרה לעבודה
    לי
    27/07/2008

    שלום, חזרתי לפני שבועיים לעבודה במטרה להמשיך להניק ולשאוב שאיבת בוקר + שאיבה ב16:00 כאשר אני חוזרת מהעבודה חשבתי שאצליח לשאוב 2 מנות התינוקת שלי עוד שבוע בת חצי שנה, בהתחלה הצלחתי להשאיר לה 2 מנות של 140 כ"א. כאשר לא הצלחתי או שרצתה עוד המטפלת השתמשה בקפואים. מה שקורה היום הוא שהיא אוכלת 230 לארוחה אחת, אני מצליחה בקושי לשאוב 200-230 (מתוך 2 שאיבות) והשאר מהקפואים. הקפואים נגמרו ואני אאלץ להשתמש בתחליף לצערי הרב. שאלתי - האם כמות של 230 לארוחה זה לא רב מדי (משקל התינוקת 6900)- האם יתכן שהיא מתנחמת באוכל בהעדרי? אציין שהיא ישנה המון כאשר המטפלת נמצאת. בין 9 ל 16 היא ערה אולי שעתיים, שעתיים וחצי, רק מתעוררת לאכול. מתי ומה הדרך המהירה להחליף אוכל מוצק בארוחה? במה כדאי להתחיל. אנא את עזרתכם הדחופה!!! תודה רבה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי

    חיה כהן
    28/07/2008

    לי שלום,אפשר כבר להתחיל מוצקים. בדכ מתחילים עם ירקות שמתחילים כל ירק בנפרד ולאט לאט מגבירים את הכמויות.תתיעצי עם האחות בטיפת חלב היא תוכל לתת לך הדרכה יותר טובה. כמות של 230 זה הרבה אבל אם זה מה שהיא רוצה אז זה בסדר.תנצלי את סוף השבוע וכשאת בבית להניק יותר וכך לשמור על כמויות החלב.זו התנהגות טבעית שתינוק ישן יותר כשהאמא לא נמצאת. בהצלחה והרבה סבלנות חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    לי
    30/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו