הנקה בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה בלילה
    לי
    03/08/2008

    שלום , יש לי תינוקת בת שנה וחודש, אני עדיין מניקה אותה מתי שהיא רוצה פלוס מוצקים, היא אוכלת ביום גרבר אחד, דניאלה אחת, יוגורט אחד, במבה חצי, ביסקוויט אחד, וכמה כפיות מהאוכל של בית , לא מתעניינת בכלל באוכל.... שאלות: האם זאת תזונה מספקת? 2. מה הערך של ההנקה עכשיו? 3. עד איזה גיל מניקים בלילה? מתי אפשר להפסיק? היא עולה במשקל 200 גרם בחודש, זה בסדר בגיל הזה? אם אני אמנע ממנה ציצי בלילה, זה בסדר ,או שהיא קמה בגלל שהיא רעבה? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללי

    ג'ניס זאוסמר
    04/08/2008

    שלום לי,
    בגיל הזה תינוק לא חייב לאכול/לינוק בלילה - הם עושים את זה מתוך הרגל ולא מתוך רעב.
    לחלב יש ערך תזונתי ולהנקה בשלב הזה יש ערך רגשי משמעותי.
    בקשר לשאלות לגבי מאכלים - תפני בבקשה לטיפת חלב.שאלה - למה לא פירות טבעים וטריים?
    תינוקות אוהבים גם ירקות ואפילו בשר (עוף, בקר). אני מציעה לגשת לטיפת חלב ושם תכלי לקבל מידע רב לגבי תזונץ תינוקך.שם יגידו לך , על פי מעקב האחוזונים שלה, אם התפתחותה תקינה. קרוב לודאי שכן.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו