מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תעזרו לי בבקשהג'ואי19/08/2008
אני מניקה את בתי בת החודשיים וחצי , היא ניזונה מהנקה מלאה מזה שבוע אני מרגישה שהחלב פשוט פוחת אני לא מרגישה שהחזה שלי מלא כפי שהרגשתי קודם אני משתדלת להניק כל 3 שעות ולציין שבביקורת האחרונה בטיפת חלב היא עלתה רק 600 גרם בחודש האם יש מצב שאין מספיק חלב ולכן היא לא עולה טוב במשקל? מה אפשר לעשות על מנת להגביר את היווצרות החלב? תעזרו לי בבקשה כי אני לא מעוניינת להפסיק להניק..... תודה מראש ג'ואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין עוד דבר
ג'ואי19/08/2008ביום היא בכלל לא ישנה בקושי יש לה חצי שעה ברציפות של שינה אך בלילה היא ישנה מצויין ז"א אחרי מקלחת אני מניקה אותה סביב השעה 8:30 היא נרשמת לפעמים היא מתעוררת ב-4 בבוקר לאכול ולפעמים היא מושכת את זה עד 6 בבוקר האם עליי להעיר אותה ולתת לה לאכול כל 3 שעות? אני נורא מתלבטת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לג'ואי
ג'ניס זאוסמר19/08/2008היי ג'ואי,
עלית המשקל - סביר
בשלב הזה לא מרגישים מלאות בשדיים, התחושה שלך שהחלב פחת עשויה להיות מוטעת (כמו הרבה נשים אחרות - בטעות וחבל).בשבועיים הראשונים מרגישים מלאות חזקה ולאחר מכן המלאות פוחתת עד שלא מרגישים אותה כמעט בכלל. אם הנקת יפה עד כה והיא עלתה במשקל אין סיבה שייגמר החלב בשלב הזה.
אני ממליצה להמשיך להניק ובהנאה. להניק מ-2 הצדדים בכל הנקה על פי רצון התינוקת - להניק צד ראשון עד שהיא מסיימת ועז להעביר אותה לצד השני עד שהיא מסיימת.
ובזמן ההנקה תלחצי על השד כדי להזרים לה יותר חלב.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבה
ענת19/08/2008ג'ניס שלום תודה רבה לתגובתך המהירה והמרגיעה לרוב אני מניקה מעט מאוד שאני שואבת אבל כשאני חייבת לשאוב לא יוצא הרבה חלב (משאבה ידנית של אוונט)- האם הנקה (מציצה של התינוק) מזרימה יותר חלב מאשר אני שואבת? עוד דבר- היום הרגשתי כאב מאוד חזק -בעת ההנקה- בצד השד ממה זה יכול לנבוע? ייתכן שזו חסימה של צינורות החלב? שוב תודה לתשובתך ג'ואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר20/08/2008ג'ואי,
באופן עקרוני התינוק אמור להיות הרבה יותר אפקטיבי מאשר כל משאבה.
ובנוסף, מכשיר חשמלי בדרך כל יותר אפקטיבי מאשר ידני. כדאי לך לנסות מכשיר חשמלי (אבל טוב ולא קטן עם מנוע קטן).אני ממליצה על מדלה או ספקטרה.
מקווה שהכאב היה חד פעמי וכבר איננו.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



