תעזרו לי בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תעזרו לי בבקשה
    ג'ואי
    19/08/2008

    אני מניקה את בתי בת החודשיים וחצי , היא ניזונה מהנקה מלאה מזה שבוע אני מרגישה שהחלב פשוט פוחת אני לא מרגישה שהחזה שלי מלא כפי שהרגשתי קודם אני משתדלת להניק כל 3 שעות ולציין שבביקורת האחרונה בטיפת חלב היא עלתה רק 600 גרם בחודש האם יש מצב שאין מספיק חלב ולכן היא לא עולה טוב במשקל? מה אפשר לעשות על מנת להגביר את היווצרות החלב? תעזרו לי בבקשה כי אני לא מעוניינת להפסיק להניק..... תודה מראש ג'ואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לי בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין עוד דבר

    ג'ואי
    19/08/2008

    ביום היא בכלל לא ישנה בקושי יש לה חצי שעה ברציפות של שינה אך בלילה היא ישנה מצויין ז"א אחרי מקלחת אני מניקה אותה סביב השעה 8:30 היא נרשמת לפעמים היא מתעוררת ב-4 בבוקר לאכול ולפעמים היא מושכת את זה עד 6 בבוקר האם עליי להעיר אותה ולתת לה לאכול כל 3 שעות? אני נורא מתלבטת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לג'ואי

    ג'ניס זאוסמר
    19/08/2008

    היי ג'ואי,
    עלית המשקל - סביר
    בשלב הזה לא מרגישים מלאות בשדיים, התחושה שלך שהחלב פחת עשויה להיות מוטעת (כמו הרבה נשים אחרות - בטעות וחבל).בשבועיים הראשונים מרגישים מלאות חזקה ולאחר מכן המלאות פוחתת עד שלא מרגישים אותה כמעט בכלל. אם הנקת יפה עד כה והיא עלתה במשקל אין סיבה שייגמר החלב בשלב הזה.
    אני ממליצה להמשיך להניק ובהנאה. להניק מ-2 הצדדים בכל הנקה על פי רצון התינוקת - להניק צד ראשון עד שהיא מסיימת ועז להעביר אותה לצד השני עד שהיא מסיימת.
    ובזמן ההנקה תלחצי על השד כדי להזרים לה יותר חלב.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבה

    ענת
    19/08/2008

    ג'ניס שלום תודה רבה לתגובתך המהירה והמרגיעה לרוב אני מניקה מעט מאוד שאני שואבת אבל כשאני חייבת לשאוב לא יוצא הרבה חלב (משאבה ידנית של אוונט)- האם הנקה (מציצה של התינוק) מזרימה יותר חלב מאשר אני שואבת? עוד דבר- היום הרגשתי כאב מאוד חזק -בעת ההנקה- בצד השד ממה זה יכול לנבוע? ייתכן שזו חסימה של צינורות החלב? שוב תודה לתשובתך ג'ואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ג'ניס זאוסמר
    20/08/2008

    ג'ואי,
    באופן עקרוני התינוק אמור להיות הרבה יותר אפקטיבי מאשר כל משאבה.
    ובנוסף, מכשיר חשמלי בדרך כל יותר אפקטיבי מאשר ידני. כדאי לך לנסות מכשיר חשמלי (אבל טוב ולא קטן עם מנוע קטן).אני ממליצה על מדלה או ספקטרה.
    מקווה שהכאב היה חד פעמי וכבר איננו.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו