בעיות בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בהנקה
    תמי
    26/08/2008

    שלום רב, יש לי תינוקת בת חודשיים וקצת. מהלידה התינוקת יונקת אך בסוף כל הנקה (כ-שעה הנקה) התינוקת רוצה עוד ועוד זה מאוד קשה לי אז בסוף כל ארוחה אני נאלצת לתת לה תוספת של 60 cc. לפני שבועיים שמתי לב שביתי כבר לא רוצה תוספת והייתי מניקה במשך רבע שעה והיא הייתה רגועה ואני הייתי מאושרת...אך ההנקה המלאה החזיקה רק כ4 ימים. עכשיו ביתי בקושי יונקת כלומר היא על השד במשך שעה אך 50 אחוז מהזמן מתפטלת ונושכת אותי וממש לא רגועה זה נורא מתסכל וכמובן שגם אחרי השעה של הנקה היא רוצה תוספת וכל שעתיים היא רוצה לינוק, כלומר חזרתי איתה להתחלה. עד שחשבתי שהכל הסתדר כניראה שטעיתי. אני כל כך רוצה להניק את ביתי באופן מלא אנא עיזרי לי זה חשוב לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמי

    חיה כהן
    26/08/2008

    תמי שלום רב.ההנקה זה כמו כדור שלג ,ברגע שמוסיפים בסוף כל ארוחה תוספת מבקבוק התינוק מתרגל יונק פחות וכך נוצר פחות חלב. לעיתים סיבה לאי נוחות של התינוק על השד יכול להיות בגלל מיעוט חלב.יש סיבות נוספות כמו תופעה שנקראת רפלוקס.בכל מקרה לדעתי את צריכה עזרה מיועצת.הנקה מוסמכת פנים מול פנים. יש אפשרות לאושש את המצב עם העזרה הנכונה.הרבה הצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו