צואה במרקם משחתי אצל בן 4 וחצי חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה במרקם משחתי אצל בן 4 וחצי חודש
    ענבל
    29/08/2008

    שלום רב, בני בן 4 וחצי חודשים לפני כשבועיים שקל 7140 (נולד 3250)וניזון מהנקה בלבד שאלתי היא לגבי פעולות מעיים: עד עכשיו נהג לתת יציאה ביום-יומיים היציאות תמיד היו מימיות עוד מאז שהיה תינוק.(מהסוג שמרטיבות את החיתול ויכולות לגלוש החוצה) בשבוע האחרון לא היו יציאות צואה בכלל, כמויות השתן היו תקינות כרגיל. אתמול לאחר 6 ימים ללא יציאות עשה קקי במרקם שונה מאוד- הצואה לא הייתה מימית בכלל אלא דומה למשחה(כמו שלוחצים על שפורפרת משחה ) עשה כמות גדולה. צבע הצואה היה צהוב-חום בהיר. באופן כללי מתפתח היטב ,ערני אוכל וישן הכל בסדר פרט לשבוע האחרון בו סבל מכאבי בטן ועד עכשיו משחרר הרבה גזים. האם מרקם הצואה והעובדה שהיא "התקשתה" בהשוואה ליציאות המימיות שלו הוא דבר יוצא דופן או שזה קשור לגיל שלו ולהתפתחות מערכת העיכול? כתינוק אובחן כסובל מקוליק לקראת גיל 3 חודשים עבר לו וכעת יש סימני חזרה, האם זה שכיחי? מה ניתן לעשות כדי להקל עליו? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לענבל

    ג'ניס זאוסמר
    31/08/2008

    היי ענבל,
    נראה לי שאת מתארת תינוק נורמאלי לגיל הזה.
    נכון שאנו מדברים על מדדים לקבת חלב מספקת במונחים של כמות ותדירות הצואה והשתן אבל בגיל מסוים תינוקות יונקים עשויים להפחית את כמות ומספר היציאות עד לפעם בכמה ימים (אפילו 7-10 ימים).וכל עוד שהם עלים במשקל,שמחים ומתפתחים זה נורמאלי. כנראה שמערכת העיכול שלהם כל כך יעילה שאין בזבוז.
    תהני ממנו,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו