שביתת הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שביתת הנקה
    עינב
    02/10/2008

    התאומים שלי בני חודשיים, וניזונים מהנקה וחלב שאוב ולפעמים גם מפורמולה. אתמול היה לי משברון קטן, וההיתי מאוד עצבנית בזמן ההנקה, והיום אחד מהתאומים מסרב לינוק, ולבסוף אכל מבקבוק חלב שאוב, אני לא בטוחה שזה קשור ל"משבר", אולי הוא החליט שהוא מעדיף מבקבוק??, התאום השני לא עושה בעיות. יש לי מלא רגשי אשמה, איך אפשר להחזיר את הגלגל לאחור???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שביתת הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעינב

    ג'ניס זאוסמר
    03/10/2008

    היי עינב,
    לא קרה כלום!!
    גם אם הוא עשה שביתה הוא יחזור לינוק.
    להיות אמא של תאומים בני חודשיים זה לא דבר קל ומותר קצת להשבר מידי פעם - את אנושית וזה בסדר.
    על תקחי ללב, תני לו הרבה חיבוקים, תקרבי אותו לשד אבל בלי לחץ - כאלו שלא קרה כלום. תינוקות לא באמת מעדיפים בקבוקים הם לפעמים רק קצת מבולבלים.
    אני מקווה שאת מוצאת קצת זמן לעצמך ודואגת גם למנוחה. גם האמהות הכי טובות מידי פעם עושות טיים OUT ומקבלות קצת עזרה במיוחד כאשר יש תאומים.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו