דלקות חוזרות ונשנות בשד - מיואשת...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות חוזרות ונשנות בשד - מיואשת...
    נורית
    02/10/2008

    התינוק שלי בן חודשיים וחצי, וכבר היו לי מאז לידתו שתי דלקות שד, השניה מתוכן די חריפה. גם עם שתי הבנות הקודמות סבלתי מדלקות אל לעיתים די קרובות, אבל במקרה האחרון התגובה לאנטיביוטיקה לא היתה טובה ואחרי שהחליפו לי אנטיביוטיקה פעמיים, קיבלתי אותה דרך הוריד כל 8 שעות. בקיצור, היתה חוויה מאוד לא נעימה, ואתמול שוב התחלתי להרגיש את אותם סיפטומים מוכרים ומייאשים. מה אני יכולה לעשות? האם שווה להתייעץ עם רופא שמומחה בזה, ואם כן, איזה סוג רופא זה? עוד שאלה: האם ידוע לכן אם יש עדות מחקרית ללציטין כעוזרת להתמודדות עם מסטיטיס חוזר ונשנה? מעבר לזה, ניסיתי כבר לנוח, לקחת ויטמין סי, לעשות עיסויים, להשתמש בקומפרסים חמים (וגם קרים כבר ניסיתי), להניק כמה שיותר... בקיצור, זה הכל עוזר קצת, אבל אחרי כמה שבועות - שוב דלקת! מה עושים? אני לא מתכננת להפסיק להניק בכל מקרה, אבל אני מרגישה די מיואשת (ובכאבים)...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנורית

    ג'ניס זאוסמר
    03/10/2008

    שלום נורית,
    צר לי שאת סובלת כך.
    קודם כול, אני ממליצה שתבקשי מהרופא לקחת תרבית מגרון התינוק ואולי אפילו מהחלב שלך - אולי יש חיידק מסתתר והאנטיביוטיקה שקבלת לא התאימה לו.
    שני - יתכן ויש כבר אלמנט של זיהום פטרייתי באיזור - טיפול בטריפלוקן עשוי לעזור - תבקשי מרופא.
    מומלץ גם לקחת אנטיביוטיקה במינון יותר נמוך לתקופה של 2-3 חודשים - תתיעצי עם הרופא.
    אם הדלקות רק מצד אחת ועדיין ממשיכים למרות כל טיפול קימת אפשרות להפסיק להניק מהצד הזה ולהמשיך רק עם צד אחד.
    לציטין אמור לעזור במקרים של חסימת צינוריות-3600-4800מיליגרם ליום או 1200 מיליגרם 3-4 פעמים ביום. אם אין בעיות לאחר שבוע אפשר להוריד קפסולה אחת ושוב לאחר שבועיים. לאחר מכן אפשר להמשיך 1-2 קפסולות ביום לתקופה .
    עוד פקטורים שתורמים למצב - עייפות יתר, אנמיה(תעשי ספירת דם), עישון,לחץ על האיזור(חזייה, רצועת מנשא/חגורת בטחון, שינה על הבטן), הפסקת טיפול אנטיביוטי לפני סוף הקורס.
    ובסוף והכי חשוב - לבדוק היטב שהתפיסה טובה כי אחרת התינוק פוצע אותך כל הזמן והפצע מהווה כניסה תמידית לזיהום.
    תרגישי טוב ,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו