דחוף!!!הגברת ייצור חלב לתינוק חולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף!!!הגברת ייצור חלב לתינוק חולה
    שירה
    26/10/2008

    הי.. בתי בת 8 חודשים ויונקת בעקרון רק 2-3 פעמים ביום וכל היתר מוצקים. היא חטפה וירוס בבטן ולא מוכנה לאכול או לשתות כלום מלבד לינוק. אני חייבת מהר מהר להגביר חזרה את כמות החלב ל6 ארוחות כמו פעם ואין לי זמן לחכות להדרגה שהגוף יבין לבד כי היא מתייבשת בינתיים. (כבר קיבלה אמש אינפוזיה של נוזלים ולא בא לנו להגיע למצב זה שוב) אשמח לכל עצה.. אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשירה

    ג'ניס זאוסמר
    26/10/2008

    היי שירה,
    בשלב הזה - 8 חודשים ו2-3 יניקות ביום הסיכויים לא מאוד גדולים להגביר את החלב למה שהיה. חילבה כנראה לא כל כך אפקטיבי כבר ושאיבות יכולות להועיל. שאיבות עם מכשיר איכותי מאוד (לקטינה, ספקארה,אמדה) כל 3 שעות סביב השעון. אין שום טיפול אחר חוץ מתרופתי - כדורי מוטיליום 20 מג" 3-4 פעמים ביום - את צריכה מרשם מרופא והטיפול לא כל כך מוכר בקרב הרופאים.
    אני מציעה לת לה לינוק כמה שהיא רוצה בינתיים ובמהרה היא תבריא כמו שילדים עושים - חולים מהר ומבריאים מהר.את יכולה לעשות רק מה שביכולתך ויחד עם זה צריך קצת תוספת נוזלים אין ברירה ההתיבשות היא מסוכנת.
    שתבריא מהר ,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו