הנקה לא נכונה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה לא נכונה?
    אפרת
    28/10/2008

    שלום לכן, אני מניקה כבר חודשיים את בני מאז שנולד. לכל אורך החודשיים הללו אני נהנית מההנקה לאחר קשיים וחום בהתחלה. החל מראשית ההנקה אני די סובלת משד ימין שלי - כאבים בתחילת ההנקה ועכשיו ישנה מעין גולה קטנה בצבע העור בפטמה והיא מכאיבה לי בחיכוך עם הבגדים. צד שמאל לא מורגש אצלי ואני נהנית להניק ממנו אלא שבני דווקא מעדיף את צד ימין ואני מרגישה שהשד הזה באמת מלא יותר (השד הימני גדול מהשמאלי ויש ממנו יציאת חלב יותר מאסיבית). האם יש לכן עצות או טיפים בשבילי? זה די מייאש, בייחוד כשהתחלנו ממש להנות מן ההנקה. תודה אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה לא נכונה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאפרת

    ג'ניס זאוסמר
    28/10/2008

    היי אפרת,
    נראה לי שיש לך צינורית חשומה שם. עליך להניק אף יותר מהצד הזה, לשים שם חימום וקצת מסג' שם במיוחד ההנקה. קצת שמן על העור ימנע את משיכת העור בזמן המסג' - כבר רגיש שם.
    חשוב לטפל כי הממצא עלולה להזדהם.לתינוק שלך האפשרות לטפל בך - תני לו.
    אם הוא מעדיף את הצד הזה - זו הסיבה שהוא יותר מלא וכנראה שהוא גם אוהב את הזרם המהיר שם.זאת לא בהכרח בעיה - קורה אצל הרבה נשים.
    תרגישי טוב,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו