שילוב של תמ"ל בגיל חודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שילוב של תמ"ל בגיל חודשיים
    לירון
    05/11/2008

    הי , אני מניקה את בני מזה חודשיים הנקה מלאה , משקלו כ-5.5 ק"ג , יציאות תקינות אני מעוניינת להתחיל בתהליך של גמילה איטי שישלב בקבוק תמ"ל,לשאוב לא כל כך אופציה מבחינתי . התחלתי לתת בקבוק ביומיים האחרונים והוא מקבל אותו דיי ברצון ויונק בחזרה ללא בעיה . העניין הוא שכאשר נתנו לו בקבוק בלילה הוא שתה רק 60 מ"ל שזה חצי מארוחה , לאחר מכן הוא התעורר והתקשה לחזור לישון לעומת מצבים קודמים שבו הוא ינק (כנראה שההנקה מספקת גם סוג של נחמה בלילה..) הדילמה היא האם לנסות להמשיך לתת בקבוק בלילה או לנסות אולי להתחיל את הגמילה דווקא באחת הארוחות של היום ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון

    חיה כהן
    05/11/2008

    לירון שלום!לדעתי עדיף אם בכלל לתת את הבקבוק ביום ולהשאיר את ההנקות הליליות.הבנת לבדך שההנקה זה לא רק אוכל,אלא הרבה יותר מזה. גם לך עכשיו שנכנסים לחורף יהיה יותר קל להניק בלילה מכל דבר אחר.
    תשקלי שוב לגבי שאיבות בחודשי החורף יש הרבה וירוסים ומחלות שאולי תוכלי למנוע אותם עם החלב שלך.ההחלטה היא בידך ,בהצלחה וכל טוב .אם אוכל לעזור לך בנושא שאיבות אשמח.
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו