מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני רוצה להמשיך עם חלב אםאפרת05/11/2008
שלום, אני צריכה קצת עצות... אני חוזרת לעבודה עוד חודש בדיוק.. חשבתי על לתת תמ"ל למטפלת אבל אני ממש לא מרגישה עם זה בנוח, בייחוד בגלל שחורף אוטוטו והבייבי קטנטן (בן חודשיים). אני לכן רוצה להתחיל לשאוב כמו שצריך אבל עד כה כשניסיתי את המשאבה הידנית של אוונט התאכזבתי וזה ממש מתיש אותי פיזית ונפשית. לכן, אני רוצה לנסות משאבה חשמלית. 1. איזו משאבה אתן ממליצות לקנות (אני מעדיפה לקנות ולא להשאיל..כדי שישאר לי לילדים הבאים בע"ה). 2. האם לדעתכן יהיה שיפור ביחס לשאיבה הידנית, כי שאיבה חשמלית נשמע לי כואב ורק לאחרונה התחלתי להסתדר עם ההנקה לאחר דלקת ופצעים למינהן). 3. מה הכמות המומלצת? האם להכין בהתאם להמלצות שרשומות על גבי התמ"ל.. כלומר לתינוק של 4-6 ק"ג מומלץ להכין 180 מ"ל, האם זה כך גם בחלב אם? 4. הבנתי שצריך לשאוב לפי ההאכלות של התינוק, אבל הוא אוכל רק מצד אחד בכל ארוחה וכל שעה וחצי, האם לשאוב בהתאם מהצד השני בכל האכלה? אני מקווה שתענו לי כי אני ממש צריכה תמיכה בקטע הזה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפרת
חיה כהן06/11/2008אפרת שלום! אם את רוצה לקנות משאבה חשמלית יש 2 אפשרויות.מיני אלקטריק של מדלה אפשר בשילב רבקט או בבית מרקחת של הכללית או ספקטרהשאפשר לקנות בסופרפארם או ניופארם,תשקלי מה מתאים לך מבחינה כלכלית.משאבה חשמלית יותר פשוטה להפעלה ולא כואבת.
לגבי כמויות מומלצות ,ממליצים בחלב אם להשאיר מנות יותר קטנות כי אי אפשר לדעת בדיוק כמה התינוק ירצה ומה שהוא לא יאכל תצטרכי לשפוך וחבל! אז אפשר להתחיל עם 100-120 לפי איך שאת מכירה את ילדך ואם ירצה עוד אז לחמם עוד.
כדאי להתחיל לצבור חלב בפריזר מעכשיו או לפחות להתרגל לשאיבות מעכשיו .חלב יכול להיות בפריזר 3-4 חודשים.
כדאי לשאוב כשאת מחוץ לבית במקום הנקה גם לנוחיותך שלא תהיי מלאה מדי.
בשעות הבוקר בדכ יש כמויות יותר גדולות של חלב לכן כדאי לשאוב בשעןת אילו.אפשר גם לשאוב בכל ארוחה מהצד שהתינוק לא ינק. תמצאי לעצמך את הדרך הנוחה ביותר לשניכם,החלטתך לתת חלב אם הוא חכם ונכון! בהצלחה
חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה חיה - עזרת לי מאוד!!!!
אפרת07/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



