אני רוצה להמשיך עם חלב אם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני רוצה להמשיך עם חלב אם
    אפרת
    05/11/2008

    שלום, אני צריכה קצת עצות... אני חוזרת לעבודה עוד חודש בדיוק.. חשבתי על לתת תמ"ל למטפלת אבל אני ממש לא מרגישה עם זה בנוח, בייחוד בגלל שחורף אוטוטו והבייבי קטנטן (בן חודשיים). אני לכן רוצה להתחיל לשאוב כמו שצריך אבל עד כה כשניסיתי את המשאבה הידנית של אוונט התאכזבתי וזה ממש מתיש אותי פיזית ונפשית. לכן, אני רוצה לנסות משאבה חשמלית. 1. איזו משאבה אתן ממליצות לקנות (אני מעדיפה לקנות ולא להשאיל..כדי שישאר לי לילדים הבאים בע"ה). 2. האם לדעתכן יהיה שיפור ביחס לשאיבה הידנית, כי שאיבה חשמלית נשמע לי כואב ורק לאחרונה התחלתי להסתדר עם ההנקה לאחר דלקת ופצעים למינהן). 3. מה הכמות המומלצת? האם להכין בהתאם להמלצות שרשומות על גבי התמ"ל.. כלומר לתינוק של 4-6 ק"ג מומלץ להכין 180 מ"ל, האם זה כך גם בחלב אם? 4. הבנתי שצריך לשאוב לפי ההאכלות של התינוק, אבל הוא אוכל רק מצד אחד בכל ארוחה וכל שעה וחצי, האם לשאוב בהתאם מהצד השני בכל האכלה? אני מקווה שתענו לי כי אני ממש צריכה תמיכה בקטע הזה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני רוצה להמשיך עם חלב אם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפרת

    חיה כהן
    06/11/2008

    אפרת שלום! אם את רוצה לקנות משאבה חשמלית יש 2 אפשרויות.מיני אלקטריק של מדלה אפשר בשילב רבקט או בבית מרקחת של הכללית או ספקטרהשאפשר לקנות בסופרפארם או ניופארם,תשקלי מה מתאים לך מבחינה כלכלית.משאבה חשמלית יותר פשוטה להפעלה ולא כואבת.
    לגבי כמויות מומלצות ,ממליצים בחלב אם להשאיר מנות יותר קטנות כי אי אפשר לדעת בדיוק כמה התינוק ירצה ומה שהוא לא יאכל תצטרכי לשפוך וחבל! אז אפשר להתחיל עם 100-120 לפי איך שאת מכירה את ילדך ואם ירצה עוד אז לחמם עוד.
    כדאי להתחיל לצבור חלב בפריזר מעכשיו או לפחות להתרגל לשאיבות מעכשיו .חלב יכול להיות בפריזר 3-4 חודשים.
    כדאי לשאוב כשאת מחוץ לבית במקום הנקה גם לנוחיותך שלא תהיי מלאה מדי.
    בשעות הבוקר בדכ יש כמויות יותר גדולות של חלב לכן כדאי לשאוב בשעןת אילו.אפשר גם לשאוב בכל ארוחה מהצד שהתינוק לא ינק. תמצאי לעצמך את הדרך הנוחה ביותר לשניכם,החלטתך לתת חלב אם הוא חכם ונכון! בהצלחה
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה חיה - עזרת לי מאוד!!!!

    אפרת
    07/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו