לא מסתדרת עם השאיבה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מסתדרת עם השאיבה...
    יערה
    14/11/2008

    הסתדרתי יופי עם ההנקה (ללא כל בעיות). ביתי בת 3.5 חודשים. צריכה לחזור לעבודה בעוד שבועיים. לא אהיה לידה משעה 7:30 עד 16:00. לא ניתן לשאוב בעבודה. רציתי לשאוב.התחלתי להתאמן. מצליחה למצוא זמן רק לשתי שאיבות ביום. במהלך הבוקר ובלילה לפני השינה. בשאיבות אני יכולה פעם אחת לשאוב 80 ופעם אחרת רק 20. נראה לי שזה לא יספיק. יש להביא בחשבון שיש ימים שאני בכלל לא יכולה לשאוב (לא בבית ולא במקום שניתן לשאוב). בכל מקרה עד היום אני מניקה מלא (בחלב השאוב מאוחסן במקפיא). כרגע נראה לי שתהיה בעיה להמשיך לתת לה חלב אם לאחר שאחזור לעבודה. האם בכל זאת יש דרך להתארגן עם השאיבות ? (על מנת שיספיק לה...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מסתדרת עם השאיבה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליערה

    ג'ניס זאוסמר
    14/11/2008

    שלום יערה,
    כדי לקבל את המיטב משאיבה יש להשתמש במשאבה טובה - מדלה/ספקטרה/אמדה.
    יחד עם זה ,כמו שאמרת, צריך להתאמן ולפתח מיומנות כדי למצוא את שיטה המתאימה אישית לך.
    כאשר תפתחי את המיומנות יצא לך יותר.
    אם לא תהיה לך הזדמנות לשאוב בעבודה או בבית כאשר תחזרי - קרוב לוודאי ולא יהיה מספיק חלב . כדי שיהיה צריך להניק או לשאוב. אין דרך אחרת.
    חשוב לדעת שמעבר למיכשור הנכון יש גם אפשרות לעשות תרגילי הרפייה בזמן השאיבה וללחוץ על השד - מזרים חלב יותר טוב.בבוקר יש יותר חלב - תשאבי יותר בבוקר.
    בינתיים תשאבי כמה שאת יכולה ותקפיאי וכאשר תעבדי תראי מה אפשר ומה לא.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה טכנית

    עינב
    22/11/2008

    אני רק רציתי להוסיף הערה בצד הטכני שאולי יכולה לעזור: החוק במדינת ישראל מחייב עד גיל חצי שנה לאפשר לאם מינקת לצאת למה שמוגדר "שעת הנקה" - שיכולה להיות במהלך היום - כדי לשאוב או לסיים יותר מוקדם. מקומות העבודה מחויבים לחוק זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו