גזים ונזלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גזים ונזלת
    קרן
    15/11/2008

    בתי נולדה לפני כחודש. אני מניקה אולם לאחרונה הילדה מגיבה באי שקט מיד לכשהיא מסיימת להניק. ידוע לי שתינוקות סובלים מגזים אולם התופעה תמוהה שכן אי השקט מתחיל כמעט מיד עם סיום האוכל. ברצוני לציין שהילדה גם ממעיטה בעשית גרפסים גם אנו מחזיקים אותה זמן רב בתנוחה המתאימה. מידי פעם אני שואבת את האוכל ונותנת לה גם מהבקבוק האם זו יכולה להיות הבעיה? בנוסף לילדה יש נזלת לא מלווה בשום סימטום נוסף של התקררות.כיצד מתמודדים-האם מי מלח עוזרים,האם אדים אודה באם תוכלו לסייע לי-זו לידה ראשונה שלי בתודה ובכבוד רב, קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים ונזלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לקרן

    ג'ניס זאוסמר
    15/11/2008

    היי קרן,
    תופעת ה"גזים" בקרב תינוקות מהווה מכלול של מצבים ולא מצב מוגדר או אפילו מוכח רפואית.אין טיפול ידוע או סימן היכר מסוים אבל בקרב הציבור המצב מתגלגל וקיימים המון אמונות ופתרונות - כמובן אין להם שום ביסוס.
    1 - "גרפסים או לא גרפסים" - ללא חשיבות ולא סיבה לבעיה כלשהי
    2 - שאיבה ובקבוק מידי פעם - לא מהווה גורם לבעיה למצב
    3 - עלול להקשות על תינוקות בזמן היניקה מכוון שקשה להם לנשום אבל לא לאחר ההנקה
    4 - מי מלח יכול לעשור לנזלת
    5 - אם התינוקת עולה במשקל ומתפתחת יפה - אני ממליצה לחכות כי המצב יכול פשוט לעבור ללא התערבות .
    6 - תגשי לבדיקת רופא ילדים כדי לשלול כל בעיה רפואית.
    הרבה תינוקות מתנהגים כך בחודשים הראשונים והיום מסתמנת הידיעה שזה בגלל חוסר בשלות ועובר לאחר 3-4 חודשים.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו