התייעצות לגבי הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי הנקה
    אסנת
    27/11/2008

    התיעצות לגבי הנקה והרגלי שינה אצל תינוקת בת שבעה חודשים נולדה במשקל 3.150 מבחינת משקל היא עומדת על העקומה אפילו טיפה מעל, כלומר משקל בסדר גמור ביחס לגובה והיקף ראש מקבלת רק חלב אם ומזה שבוע התחילה לשתות במהלך היום גם מיצים להלן ארוחות וסדר יום: מתעוררת בשש בבוקר –שש וחצי , לא אוכלת בשעה שמונה –שמונה וחצי הנקה חמש עד עשר דקות צד אחד ושינה של עד שעה 09:00 בד"כ מנת פרי, אוכלת פלח תפוח במחזיק פירות (סוחטת לה את הפרי) היא לא מוכנה לאכול ממש בכפית, מחזיקה הכל בידיים 10:00 הנקה 11:30 מיץ מפרי סחוט תפוז/קלמנטינה (עד חצי כוס) צהריים:5-6 כפיות מרק לא טחון 1-2 קוביות גזר, מעט מאוד עוף, מפוררת לה באצבעות אוכלת ישירות מהיד שלי, ומרק שותה בכפית. 14:00 הנקה 15:00 שינה – תנומה לשעה בערך 16-19- פעילות + הנקה 19 מקלחת 20 הנקה ולישון בין 20-22 קוראת לי להנקה 3 פעמים – באופן קבוע , כלומר מקבלת 3-4 ארוחות בשעתיים בשעה 00:00 הנקה 02-03:00 הנקה ב05:00 הנקה סה"כ זה פחות או יותר, כלומר רוב ההנקות בלילה, ושתי שלוש תנומות במהלך היום. האם תקין? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאוסנת

    ג'ניס זאוסמר
    27/11/2008

    היי אסנת,
    כמובן שתקין.
    אפשר לתת לה גם פירות מרוסקות ולא רק מיצים ווחוץ מזה מצוין.
    העובדה שהיא אוכלת בלילה - היא אוהבת לינוק בלילה, היא רגילה לינוק בלילה ויש לה הרגל של יניקה בלילה - עד עכשו היה טוב כנראה.
    שאלתך היתה - האם זה תקין? תשובה - כן.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו