פליטות לאחר הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פליטות לאחר הנקה
    קרן
    03/12/2008

    שלום רב בתי בת חודש וחצי נולדה בשבוע ה-38 בגלל IGURבמשקל 2.200. אני מניקה . מזה כשלושה שבועות הילדה פולטת כמויות בעיקר במצב של שכיבה. הורדנו כמויות של האוכל אולם הפליטות עדיין נמשכות. היינו בחדר מיון ובדיקת האולטרא סאונד שעשו יצאה תקינה. הילדה רוב הזמן אינה רגועה ולתחושותי לא תמיד רק בגלל הגזים. בביקורנו בחדר מיון הם הציעו להוסיף קורנפלור להנקה. בנוסף לנ"ל יש לילדה גם פריחה בפנים. אני מואד מאוד לא רגועה ואודה לכן מאוד על כל עזרה בהקדם האפשרי תודה רבה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פליטות לאחר הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן

    חיה כהן
    03/12/2008

    קרן שלום!אי אפשר להוסיף קורנפלור להנקה,אולי אפש להוסיף קורנפלור לחלב אם שאוב,אבל גם זה לא הולך כי הקורנפלור לא נמס.
    אם אין בעיה רפואית,כמו שציינת אז גם אין צורך להוסיף קורנפלור!
    אפשר לחשוב שהסיבה היא שיש זרימה חזקה של חלב וכמויות גדולות של חלב,אם המצב כך אפשר להניק בכל ארוחה רק מצד אחד,בנוסף להוציא קצת חלב בצורה ידנית לפני תחילת ההנקה ובנוסף בזמן ההנקה להשען מעט לאחור כדי להקטין את הזרימה.
    בקשר לפריחה בבקשה לפנות לרופא ילדים. בהצלחה
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו