הגברת כמות חלב אם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגברת כמות חלב אם
    בטי
    04/12/2008

    שלום רב, מעיון בפורום ולדברי חברתי כדורי חילבה אמורים להגביר את ייצור החלב, אך הבנתי כי יתכן ריח רע וזיעה מוגברת בזמן נטילת כדורים אלו. האם ידוע לכן על כך? ומה ניתן לקחת /לעשות ע"מ להגביר את ייצור החלב? האם שמעתן על " מטיליום " כנטילה ע"מ להשיג זאת ? כמו כן האם ניתן לערבב בין חלב שאוב ממס' שאיבות במהלך 24 שעות ? סליחה על כמות השאלות, ויום טוב, בטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגברת כמות חלב אם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטי

    חיה כהן
    06/12/2008

    בטי שלום
    כדורי חילבה אמורים להגביר את ייצור החלב, אך הבנתי כי יתכן ריח רע וזיעה מוגברת בזמן נטילת כדורים אלו. האם ידוע לכן על כך?

    * אכן חילבה יכולה להגביר את כמות החלב , ישנם כדורים בבתי טבע שאינם גורמים לריח מהגוף. יש לקחת את הכדורים במשך שבוע עד שרואים שיפור בכמויות החלב .

    ומה ניתן לקחת /לעשות ע"מ להגביר את ייצור החלב?

    * בנוסף לתשובה הקודמת , ע"י הנקות תכופות או שאיבות .

    האם שמעתן על " מטיליום " כנטילה ע"מ להשיג זאת ?

    *ישנה אפשרות לקחת כדורי "מוטיליום " כמובן בהוראת רופא , זה לא תמיד פותר את הבעיה , יש צורך בנטילת התרופה לזמן ממושך .

    כמו כן האם ניתן לערבב בין חלב שאוב ממס' שאיבות במהלך 24 שעות ?

    * אין בעיה לערבב ,בתנאי שנשמר בתנאים הנכונים (במקרר)


    סליחה על כמות השאלות, ויום טוב, בטי

    אל תתנצלי ... אנחנו פה כדי לעזור ובכיף..
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו