הנקה גורמת לשלשול את התינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה גורמת לשלשול את התינוקת
    איילת
    06/12/2008

    שלום, יש לי תינוקת בת 9 חודשים שיונקת. לפני כ-3 שבועות הרגשתי שהחלב כבר לא טעים לה, היא הפחיתה בכמויות וסרבה כמעט לאכול. כשבוע לאחר מכן התחילו לה כאבי בטן ושילשולים שלאחר ניסוי וטעיה ראינו שמושפעים מחלב אם. (כשאכלה סימילאק היא לא שילשלה). חשוב לי לציין שאני הייתי בריאה כל התקופה, לא נעשה שום שינוי באורך החיים שלי או בהרגלי התזונה פרט לכן שהתחלתי לקחת אומגה 3 (2 כמוסות ביחד). האם יכול להיות שהאומגה 3 גרמה לתופעה? אם לא מה יכולה להיות הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איילת

    חיה כהן
    06/12/2008

    איילת שלום.לא מוכרת לי תופעה של שלשולים בגלל הנקה,באופן כללי יציאות של תינוק יונק הם רכות ומרובות.בזמן בקיעת שיניים לעיתים יש תופעה של שלשולים.
    בעינין האומגה 3 תתיעצי עם רופא הילדים,איני מכירה תופעה כזו.
    תופעה אחת כן ידועה שמשנה את טעם החלב וזה הריון,או להיפך קבלת מחזור
    כל טוב והרבה בריאות.
    חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו