מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינוי בייצור החלבגלית08/12/2008
שלום, אני מניקה הנקה מלאה במשך 4 חודשים. ביתי הגדולה חלתה והדביקה את ביתי בת ה-4 חודשים , בעקבות כך היא במשך יומיים ינקה פחות..ונאלצתי לתת לה חלב שאוב כי היא לא רצתה לינוק . לא שאבתי הרבה כי גם אני נדבקתי וחליתי ולא היה לי כוח לשאיבות. מה שגרם להנקה מופחתת במשך יומיים. כעת לאחר ההחלמה אני מרגישה מאוד מרוקנת כאילו שנגמר החלב.התחלתי לשאוב כל 4 שעות והיא עדיין לא מעוניינת לינוק..אני לא יודעת אם כי לא יוצא לה הרבה או כי היא עדיין מנוזלת וקשה לה לינוק. שאלותי הן- 1- האם המחלה שלי גרמה לייצור מופחת? או ההנקה המופחתת? 2- זה באמת בא לידי ביטוי כבר אחרי יומיים שהנקתי פחות? 3- כל כמה שעות עדיף לשאוב? 4- איך אני מחזירה אותה לציצי עכשיו? 5- מה באמת מועיל והוכח כמגביר חלב? 6- את ביתי הבכורה הנקתי עד גיל שנתיים ללא בעיות וללא מחסור..יש קשר לכך שהנקתי את ביתי הגדולה הרבה זמן? תודה וסליחה על ריבוי השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרך אגב אני שואבת עם לקטינה של מדלה
גלית08/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למיטל
ג'ניס זאוסמר08/12/2008היי מיטל,
לא יודעת במה חלית אבל בדרך כלל כל מחלה של יומיים / הנקה מופחתת של יומיים לא גורמת לירידה כל כך רצינית של חלב.
יתכן ויש תגובה מסויימת אבל לא אמור להיות מאוד רציני.
2 הדרכים המוכחים להגברת חלב הן שאיבה כל 3-4 שעות או יותר טוב במקרה שלך לאחר כל ההנקה . לקיחת חילבה - 3 כדורים 3 פעמים ביום.אפשר לקחת חילבה ללא בעיה אם לחץ דמך ורמת הסוכר שלך תקינים.לא גורם לריח רע כאשר נלקח בכדורים.
אין שום קשר להנקה בלידה הראשונה.
אני ממליצה לטפל בנזלת שלה על ידי טיפות אף(מי מלח).כאשר האף שלה יהיה פנוי היא תחזור לינוק.פשווט קשה לה.במקרים כאלו הרושם חזק של סירוב או שביתה אבל פשט קשה לתינוק לנשום .
תתייחסי לזה כמשהו חולף וכלפיה גם - לא לעשות עניין.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)