שינוי בייצור החלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי בייצור החלב
    גלית
    08/12/2008

    שלום, אני מניקה הנקה מלאה במשך 4 חודשים. ביתי הגדולה חלתה והדביקה את ביתי בת ה-4 חודשים , בעקבות כך היא במשך יומיים ינקה פחות..ונאלצתי לתת לה חלב שאוב כי היא לא רצתה לינוק . לא שאבתי הרבה כי גם אני נדבקתי וחליתי ולא היה לי כוח לשאיבות. מה שגרם להנקה מופחתת במשך יומיים. כעת לאחר ההחלמה אני מרגישה מאוד מרוקנת כאילו שנגמר החלב.התחלתי לשאוב כל 4 שעות והיא עדיין לא מעוניינת לינוק..אני לא יודעת אם כי לא יוצא לה הרבה או כי היא עדיין מנוזלת וקשה לה לינוק. שאלותי הן- 1- האם המחלה שלי גרמה לייצור מופחת? או ההנקה המופחתת? 2- זה באמת בא לידי ביטוי כבר אחרי יומיים שהנקתי פחות? 3- כל כמה שעות עדיף לשאוב? 4- איך אני מחזירה אותה לציצי עכשיו? 5- מה באמת מועיל והוכח כמגביר חלב? 6- את ביתי הבכורה הנקתי עד גיל שנתיים ללא בעיות וללא מחסור..יש קשר לכך שהנקתי את ביתי הגדולה הרבה זמן? תודה וסליחה על ריבוי השאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי בייצור החלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך אגב אני שואבת עם לקטינה של מדלה

    גלית
    08/12/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיטל

    ג'ניס זאוסמר
    08/12/2008

    היי מיטל,
    לא יודעת במה חלית אבל בדרך כלל כל מחלה של יומיים / הנקה מופחתת של יומיים לא גורמת לירידה כל כך רצינית של חלב.
    יתכן ויש תגובה מסויימת אבל לא אמור להיות מאוד רציני.
    2 הדרכים המוכחים להגברת חלב הן שאיבה כל 3-4 שעות או יותר טוב במקרה שלך לאחר כל ההנקה . לקיחת חילבה - 3 כדורים 3 פעמים ביום.אפשר לקחת חילבה ללא בעיה אם לחץ דמך ורמת הסוכר שלך תקינים.לא גורם לריח רע כאשר נלקח בכדורים.
    אין שום קשר להנקה בלידה הראשונה.
    אני ממליצה לטפל בנזלת שלה על ידי טיפות אף(מי מלח).כאשר האף שלה יהיה פנוי היא תחזור לינוק.פשווט קשה לה.במקרים כאלו הרושם חזק של סירוב או שביתה אבל פשט קשה לתינוק לנשום .
    תתייחסי לזה כמשהו חולף וכלפיה גם - לא לעשות עניין.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו