מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאיבת חלב - כמות מעטה ופוחתת בשעותשירלי07/02/2009
הי ילדתי לפני שבועיים ובני התוק נאלץ לעבור ניתוח לתיקון חיבור הוושט לקיבה בהיותו בן 3 ימים. מהיום השני לחייו הוא מאושפז (ועדיין) בפגיה ורק לפני יומיים החל לקבל הזנה דרך הפה (מחלב אם שנשאב) אני שואבת כל 3 שעות במהלך היום (כ-6 פעמים ביום) במשך כרבע שעה בכל צד. בבקרים אני מגיעה לכ-80 ס"ס ובשתי השאיבות לאחר מכן בין 40 ל 60 . ביומיים האחרונים בשאיבות אחר הצהריים והערב החלב מאוד מאוד מועט (10 - 20)!! 1. איך אני מגבירה את הכמות? 2. מה יכול לגרום למיעוט בשעות הערב? 3. האם אני צריכה לחשוש ממה שיקרה כשאתחיל להניק? איך אדע שהילד מקבל מספיק הזנה מהנקה בלבד?? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירלי
חיה כהן09/02/2009שירלי שלום! לדעתי דיברתי איתך אתמול במחלקה אבל אחזור על הדברים כי אולי זאת לא את!
באופן טבעי כמויות החלב יורדות בסביבות גיל שבועיים,אולי בגלל זה תינוקות בגיל הזה יונקים לעיתים יותר קרובות בגיל זה-קפיצת גדילה!
בנוסף תמיד בערב יש כמויות יותר קטנות. אני ממליצה לך להמשיך לשאוב כל 3 שעות,חשוב אם אפשר לשאוב גם בלילה(רמות הפרולקטין בלילה יותר גבוהות) בנוסף לכך את יכולה להתחיל לקחת כדורי חילבה מבית טבע שמגבירים את כמויות החלב.לוקחים 3 כדורים 3 פעמים ביום,לוקח מס ימים עד שרואים תוצאות.
בטוחני שזו תופעה חולפת וברגע שהוא יתחיל לינוק (מקווה בקרוב) הדברים יסתדרו.
כל הכבוד על המאמצים,בהחלט משתלם!
בהצלחה והרבה סבלנות חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



