שאיבת חלב - כמות מעטה ופוחתת בשעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבת חלב - כמות מעטה ופוחתת בשעות
    שירלי
    07/02/2009

    הי ילדתי לפני שבועיים ובני התוק נאלץ לעבור ניתוח לתיקון חיבור הוושט לקיבה בהיותו בן 3 ימים. מהיום השני לחייו הוא מאושפז (ועדיין) בפגיה ורק לפני יומיים החל לקבל הזנה דרך הפה (מחלב אם שנשאב) אני שואבת כל 3 שעות במהלך היום (כ-6 פעמים ביום) במשך כרבע שעה בכל צד. בבקרים אני מגיעה לכ-80 ס"ס ובשתי השאיבות לאחר מכן בין 40 ל 60 . ביומיים האחרונים בשאיבות אחר הצהריים והערב החלב מאוד מאוד מועט (10 - 20)!! 1. איך אני מגבירה את הכמות? 2. מה יכול לגרום למיעוט בשעות הערב? 3. האם אני צריכה לחשוש ממה שיקרה כשאתחיל להניק? איך אדע שהילד מקבל מספיק הזנה מהנקה בלבד?? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירלי

    חיה כהן
    09/02/2009

    שירלי שלום! לדעתי דיברתי איתך אתמול במחלקה אבל אחזור על הדברים כי אולי זאת לא את!
    באופן טבעי כמויות החלב יורדות בסביבות גיל שבועיים,אולי בגלל זה תינוקות בגיל הזה יונקים לעיתים יותר קרובות בגיל זה-קפיצת גדילה!
    בנוסף תמיד בערב יש כמויות יותר קטנות. אני ממליצה לך להמשיך לשאוב כל 3 שעות,חשוב אם אפשר לשאוב גם בלילה(רמות הפרולקטין בלילה יותר גבוהות) בנוסף לכך את יכולה להתחיל לקחת כדורי חילבה מבית טבע שמגבירים את כמויות החלב.לוקחים 3 כדורים 3 פעמים ביום,לוקח מס ימים עד שרואים תוצאות.
    בטוחני שזו תופעה חולפת וברגע שהוא יתחיל לינוק (מקווה בקרוב) הדברים יסתדרו.
    כל הכבוד על המאמצים,בהחלט משתלם!
    בהצלחה והרבה סבלנות חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו