אי עליה במשקל-מה עושים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי עליה במשקל-מה עושים?
    ריקי
    15/02/2009

    שלום, בני בן 3 שבועות. נולד במשקל 4,800 (כן כן אכן גדול). שוחרר מבית חולים במשקל 4,580 ונשקל בטיפת חלב בגיל שבועיים וחצי ומשקלו היה רק 4,720. האחות בטיפת חלב אמרה שהעליה במשקל אינה מספקת והזמינה אותנו לשקילה חוזרת עוד שבוע. אני מניקה אותו הנקה מלאה. בהתחלה הוא רצה רק שד אחד וינק בערך חצי שעה עם הפסקות של 3-4 שעות בין כל הנקה. עכשיו כשהוא בן 3 שבועות הוא רוצה רק צד אחד ויונק רק כ-20 דקות כל 2-3 שעות עד שהוא נרדם לגמרי וכל ניסיון שלי לעורר אותו שימשיך לאכול או להחליף צד לא מתקבל על ידו. מה עושים? אני מאד רוצה להמשיך להניק הנקה מלאה . חשוב לציין כי הילד נינוח, רגוע ולא אפטי וכשהוא באמת רעב הוא בוכה ומבקש את זה. מה עושים עם חוסר העליה במשקל? יש סיבה לדאגה? תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי עליה במשקל-מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריקי

    חיה כהן
    16/02/2009

    ריקי שלום!
    רצוי שתינוק יחזור למשקל לידה עד גיל שבועיים.יש מס דברים שצריך לשים לב אליהם:הצמדה טובה לשד,ככל שהתינוק יצמד יותר עמוק בתוך השד כך יקבל יותר חלב בפחות זמן.הזמן על השד לא קובע אלא איכות ההנקה ותינוק שעובד על השד.בנוסף לא לתת לתינוק לפתוח פערים גדולים בין ההנקות.לשים לב ליציאות ולשתן וכן לערנות התינוק בזמן ההנקה.כדי להזרים יותר חלב אפשר גם לעשות מסג על השד תוך כדי הנקה ולעזור לזרימת החלב!
    תקפידי להיות במעקב צמוד של משקל! תעזרי באחות טיפת חלב עם ההנקה ואם צריך אפילו לתת מדי פעם בקבוק עם חלב שאוב.
    כל טוב ובהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו