שאיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבה
    כרמית
    22/02/2009

    היי, אני אם לתינוקת בת כמעט חצי שנה. עד לפני שבועיים הנקתי אותה הנקה מלאה. במהלך השבועיים האחרונים היא ניזונה ממטרנה בלבד מאחר ולא הצלחנו לשלב הנקה ובקבוק. המלצת הרופא היתה להפסיק הנקה ולתת תמ"ל בלבד מכיוון שלדעתו הלחץ שהייתי נתונה בו השפיע (חזרה לעבודה) על החלב. במהלך השבועיים האלו אני שואבת פעמיים ביום מכל צד. היום, אחרי שהיא התרגלה לבקבוק ואוכלת יפה מאוד אני רוצה לחזור לתת לה חלב שאוב. הבעיה, אני שואבת מקסימום 100 CC מכל צד בכל שאיבה וברור לי שזה לא מספיק. מה לעשות ? מה הדרך הנכונה ביותר לשאוב במהלך היום ? תודה רבה והמשך יום מקסים כרמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרמית

    חיה כהן
    23/02/2009

    כרמית שלום! קודם כל את יכולה לחזור להנקה,בשעות שאת בבית. בנוסף אם תגבירי את השאיבות יתגבר לך כמויות החלב. מתי שנוח לך תשאבי לא משנה באיזה שעות.אם יש לך בשעות מסוימות הרגשה של מלאות עדיף לשאוב בשעות אילו!
    בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו