איך למנוע פגיעה בהנקה בחזרה לעבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך למנוע פגיעה בהנקה בחזרה לעבודה
    יולי
    11/03/2009

    שלום, בעוד חודש אני חוזרת לעבודה, התינוק שלי יהיה בן 3 חודשים. שעות העבודה הן מ8 בבוקר עד 15 בצהרים, מבחינת תנאי עבודה אין לי אפשרות לשאוב חלב בעבודה. חברותי אמרו שאם אניק אותו רק בבוקר ובערב אאבד את החלב. יש לי שלוש שאלות: האם זה נכון? איך אפשר להתגבר על הבעייה הזו ולהמשיך להניק? ואם אופן הזנה זה עדיף על הזנה באמצעות תחליפי חלב? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יולי

    חיה כהן
    11/03/2009

    יולי שלום!
    אין ספק שהכי טוב זה הנקה.מתי שתוכלי וכמה שתוכלי תמשיכי להניק. בסופי שבוע בחופשות ובשעות שאת בבית.
    איני יודעת במה את עובדת אבל תנסי להיות יצירתית ולראות אם בכל אופן יהיה לך אפשרות לשאוב באיזושהי צורה ובאיזהשהו מקום. תתפלאי לפעמים מה אפשר,אולי תהיי חלוצה?
    בכל אופן מה שתצליחי לתת לתינוקך זה טוב ואם מתישהו יפחת החלב אז יפחת ותתני תוספת במידת הצורך,אבל בטח לא כדאי להפסיק באופן יזום!
    בהצלחה בחזרה לעבודה.. חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו