סתימה בשד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימה בשד
    תמר
    12/03/2009

    שלום, בתי בת 9 חודשים ויונקת ואוכלת מוצקים. לפני שבוע וחצי הרגשתי גודש בנקודות מסוימות בשד הימיני. זה היה שונה מהגודש שהיתי רגילה בחודשים הראשונים. זה היה כמו גושים בשד. היתי אצל הרופא והיא אמרה שזה סתימה כנראה. הסתימה נפתחה אבל אז היו לי כאבים נוראים ותחושה של שפעת. קיבלתי אנטביוטקה ולקחתי במשך שבוע. עכשיו אחרי שבוע של אנטביוטקה יש לי כאבים בשד וצריבה בפטימה. השד מרגיש מלא אבל אני לא מצליחה לרוקן אותו לא ע"י הנקה ולא שאיבה. אני לא חושבת שיש לי פטריה כי אין נקודה לבנה. מה שכן הפטימה סדוקה קצת. השד ממש כואב שאני שוכבת על הבטן או זזה בלילה. אני עושה מקלחות חמות וגם שמה קומפרסים חמים. תודה רבה תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימה בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר

    חיה כהן
    12/03/2009

    תמר שלום!
    זאת שאלה קשה לפורום. יש מס אפשרויות אבל קשה לדעת עד שרואים בעיניים את המצב. ..(גם אז לא תמיד יודעים).יכול להיות פצע עם זיהום,יכול להיות פטריה,על השד לא רואים לבן אלא תמונה של פטמה אדומה ומבריקה וכאב.אצל התינוק יכול להתבטא כפטריה בלשון וזה נראה שכבה לבנה.
    בנוסף יכול להיות צינורית סתומה.צינורית סתומה מטפלים עי קומפרסים חמים ומסג על השד,בפטריה צריכים טיפול תרופתי,גם פצע לעיתים צריך טיפול תרופתי.
    צריך שמישהו מקצועי יראה את זה.
    כל-טוב,תרגישי טוב,חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו