חדשה בעניין...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדשה בעניין...
    אורין
    21/04/2009

    שלום...
    ילדתי לפניי שבועיים ויש לי כמה שאלות
    יש לי חלב בכמות יפה,בשאיבה זה מגיע ל-60 מ"מ
    1.רציתי לדעת קודם כל איזו כמות תינוק בדיל שבועיים צריך לאכול
    2.בנוסףכשהוא יונק הו יונק בערך 5-7 דקות מצד אחד ואז הוא נרדם ממש,ואי אפשר להעיר אותו.
    ואז נשאר לי גודש בחזה השני אז אני שואבת ואז נוצר מצב שהציצי שלי ממש מנופח וכואב לעיתים יותר קרובות ממה שהוא יונק כי הגוף מייצר עוד חלב...איך אפשר לווסת את זה?
    3.ואם הוא נרדם זה אומר שהוא אכל מספיק? כי אחר כך הוא ישן יפה..למשך שעתיים - שעתיים וחצי בערך (ואם הוא ישן איתי הוא גם יכול לישון עד 3 וחצי שעות),אני מעוררת אותו במשך כל ההנקה עד שהוא פשוט נרדם לגמריי...
    4.בנוסף יש שד אחד שממנו אני יותר שואבת כי הוא פצע לי שם את הפיטמה אז מאוד כואב לי להניק משם ועכשיו מרוב השאיבות השד הזה הרבה הרבה יותר גדול מהשני ויותר גדוש בחלב....איך אפשר לאזן את זה? ובכלל מה עושים?
    5.עוד דבר זה שהוא יונק בערך 7 דקות ואז הוא סתם מוצץ בעדינות מדיי פעם כמו מוצץ את הפיטמה
    אז אחרי שאני רואה שהוא כבר רדום לגמרי אני מוציאה לו את השד מהפה...זה בסדר? כי אמרו לי בבית חולים שאף פעם לא להוציא לו מהפה ולתת לו כמה שהוא רוצה אבל אני רואה שהוא כבר לא בולע סתם מוצץ כזה מדיי פעם ואני כ"כ עייפה..
    6.עוד דבר זה שהוא פשוט לא מוכן לפתוח את הפה גדול גדול אז הוא לוקח רק חצי מהעטרה בתוך הפה וזה דיי כואב ופוצע וכשאני מנסה לגרום לו שיפתח יותר הוא ממש מתעצבן....מה לעשות?
    ממש כואב לי החזה...גם הפיטמות וגם החזה עצמו...ניסיתי לתת לו חלב שאוב אבל הוא לא נרגע אותו דבר,הוא ממש רוצה את ההנקה וגם אני...
    תודה רבה וסליחה על המיליון שאלות :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדשה בעניין...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורין

    חיה כהן
    22/04/2009

    אורין שלום! אם את מניקה את לא צריכה לדעת כמויות.תינוק יונק לפי רצונו.חשוב מאוד לשים לב למס סימנים שמראים שתינוק מקבל מספיק אוכל:יציאות-לפחות 3-4 ביממה אפשר יותר.שתן-לפחות 5-6 טיטולים רטובים ביממה. עלייה במשקל,היה צריך כבר לחזור למשקל לידה,לפחות 7-8 הנקות ביממה.
    אם הסימנים הנל קיימים אפשר להיות רגועים שמקבל מספיק אוכל! אבל לפי התיאור שלך פצעים גודש בשד אני מציעה שמישהי מומחית תעזור לך בהנקה ותראה איך התינוק יונק.הבעיות שאת סובלת מהם בדכ נובעות מהצמדה לא נכונה של התינוק לשד. חשוב מהר לתקן!
    תינוק מרוקן את השד בצורה הכי יעילה בתנאי שנצמד טוב.
    קבלי עזרה בטיפת חלב בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו