מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חדשה בעניין...אורין21/04/2009
שלום...
ילדתי לפניי שבועיים ויש לי כמה שאלות
יש לי חלב בכמות יפה,בשאיבה זה מגיע ל-60 מ"מ
1.רציתי לדעת קודם כל איזו כמות תינוק בדיל שבועיים צריך לאכול
2.בנוסףכשהוא יונק הו יונק בערך 5-7 דקות מצד אחד ואז הוא נרדם ממש,ואי אפשר להעיר אותו.
ואז נשאר לי גודש בחזה השני אז אני שואבת ואז נוצר מצב שהציצי שלי ממש מנופח וכואב לעיתים יותר קרובות ממה שהוא יונק כי הגוף מייצר עוד חלב...איך אפשר לווסת את זה?
3.ואם הוא נרדם זה אומר שהוא אכל מספיק? כי אחר כך הוא ישן יפה..למשך שעתיים - שעתיים וחצי בערך (ואם הוא ישן איתי הוא גם יכול לישון עד 3 וחצי שעות),אני מעוררת אותו במשך כל ההנקה עד שהוא פשוט נרדם לגמריי...
4.בנוסף יש שד אחד שממנו אני יותר שואבת כי הוא פצע לי שם את הפיטמה אז מאוד כואב לי להניק משם ועכשיו מרוב השאיבות השד הזה הרבה הרבה יותר גדול מהשני ויותר גדוש בחלב....איך אפשר לאזן את זה? ובכלל מה עושים?
5.עוד דבר זה שהוא יונק בערך 7 דקות ואז הוא סתם מוצץ בעדינות מדיי פעם כמו מוצץ את הפיטמה
אז אחרי שאני רואה שהוא כבר רדום לגמרי אני מוציאה לו את השד מהפה...זה בסדר? כי אמרו לי בבית חולים שאף פעם לא להוציא לו מהפה ולתת לו כמה שהוא רוצה אבל אני רואה שהוא כבר לא בולע סתם מוצץ כזה מדיי פעם ואני כ"כ עייפה..
6.עוד דבר זה שהוא פשוט לא מוכן לפתוח את הפה גדול גדול אז הוא לוקח רק חצי מהעטרה בתוך הפה וזה דיי כואב ופוצע וכשאני מנסה לגרום לו שיפתח יותר הוא ממש מתעצבן....מה לעשות?
ממש כואב לי החזה...גם הפיטמות וגם החזה עצמו...ניסיתי לתת לו חלב שאוב אבל הוא לא נרגע אותו דבר,הוא ממש רוצה את ההנקה וגם אני...
תודה רבה וסליחה על המיליון שאלות :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורין
חיה כהן22/04/2009אורין שלום! אם את מניקה את לא צריכה לדעת כמויות.תינוק יונק לפי רצונו.חשוב מאוד לשים לב למס סימנים שמראים שתינוק מקבל מספיק אוכל:יציאות-לפחות 3-4 ביממה אפשר יותר.שתן-לפחות 5-6 טיטולים רטובים ביממה. עלייה במשקל,היה צריך כבר לחזור למשקל לידה,לפחות 7-8 הנקות ביממה.
אם הסימנים הנל קיימים אפשר להיות רגועים שמקבל מספיק אוכל! אבל לפי התיאור שלך פצעים גודש בשד אני מציעה שמישהי מומחית תעזור לך בהנקה ותראה איך התינוק יונק.הבעיות שאת סובלת מהם בדכ נובעות מהצמדה לא נכונה של התינוק לשד. חשוב מהר לתקן!
תינוק מרוקן את השד בצורה הכי יעילה בתנאי שנצמד טוב.
קבלי עזרה בטיפת חלב בהצלחה חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)