נרדם בזמן האכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נרדם בזמן האכילה
    מרינה
    23/04/2009

    שלום,
    תינוק שלי בן שבועיים, אני שואבת ונותנת לו מהבקבוק (מתקשה לקחת ציצי עקב פטמה לא מספקי בולטת), כשאני נותנת לו בקבוק אחרי 20-30 CC אני מוציאה אותו לגרפס ( ככה אמרו לעשות בתינוקיה בב"ח ) אחרי הוא נרדם ולוקח לי זמן להעיר אותו ע"י נגיעה באוזן , יד , רגל, החלפת תיטול, או אני שמה אותו לעריסה ואחרי כמה דקות הוא מתעורר, אבל עשיתי נסיונות ונתתי לו 50-60 בלי אפסקה הוא אוכל מצויין.
    היום הוא אוכל 80-100 CC.
    שאלה:
    1.למה חשוב לשים אותו לגרפס אחרי 20-30 CC, תינוק שלי כשאוכל יותר בלי הרמה לגרפס נח בעצמו עם בקבוק בפה וא"כ ממשיך.
    2. האם להמשיך לאכיל אותו בזמן שהוא מתאמץ ורוצה לעשות קקי.
    3. מה הזמן הסביר של אכילה?
    4. מה מומלץ לאכיל לפני אמבטיה או אחרי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נרדם בזמן האכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרינה

    חיה כהן
    24/04/2009

    מרינה שלו אם תינוקך לא פולט לא חייבים להוציא לו את הבקבוק באמצע הארוחה. אם הוא מצליח לעשות הפסקה לבדו זה בסדר גמור!
    אם את רואה שהוא מתאמץ לקקי,תעשי לו הפסקה לרגע באוכל.
    זמן סביר לארוחה 20-30 דק.עדיף להאכיל לאחר אמבטיה כדי לא לטלטל יותר מדי אחרי האוכל.
    כל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו