הנקה ארוכ המאוד -די דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה ארוכ המאוד -די דחוף
    אורלי
    29/04/2009

    שלום,אני שבעה ימים אחרי קיסרי,בבה"ח התינוק קיבל גם בקבוק וגם הנקה,ביומיים האחרונים לאשפוז קיבל בעיקר הנקה,הגענו הביתה ביום שני ,יש הנקות שהולכות די טוב עד שעה והתינוק רגוע וחוזר לישון,מאתמול אחה"צ אני נמצאת במצב שכמה שעות טובות הור לא רגוע ומבקש שוב לינוק,אין הפסקות אפילו של חצי שעה,איך שאני משכיבה אותו בחזרה הוא שוב בוכה ודורש ציצי.בסוף נישברתי ונתתי לו תוספת של 25 בערך.אני די לא מבינה מה לא בסדר,נראה לי שיש לי חלב והא יונק יפה,אין לי גודש( היה וסילקתי ע"י עיסויים ),אני מרגישה את התרוקנות השד אחרי היניקה וגם את ההתמלאות מחדש....כמה זמן אמורה לקחת הנקה? האם יש מצב שהחלב לא מספיק לו? או דליל מדי? האם להמשיך לתת תוספת? האם יש קשר בין ניתוח קיסרי להנקה מוצלחת? אשמח שתענו לי בהקדם.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה ארוכ המאוד -די דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאורלי

    ג'ניס זאוסמר
    29/04/2009

    היי אורלי,
    אין קשרהבין ניתוח קיסרי לבין הנקה מוצלחת .
    אין בעיה עם איכות החלב .
    יתכן ויש מקום לשיפור התפיסה ולכן אני מאוד ממליצה לגשת לייעוץ הנקה מקצועי - יועצת הנקה מוסמכת.
    התינוק שלך כנראה הורגל לכמות ולזרם שקבל מבקבוק ואם קבל כ5 ימים כבר ייתכן והשילוב הביא להפחתת / עיכוב החלב.
    הדבר הטוב ביותר לעשות הוא :
    1 - לוודא שתופס טוב
    2 - להרגיל אותו לשד/ להתיידד עם הציצי
    3 - לחיצת השד בזמן ההנקה והזרת החלב
    4 - להניק מ-2 הצדדים בכל הנקה
    5 - ייעוץ הנקה
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו