האם תתכן דלקת בשד ללא חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם תתכן דלקת בשד ללא חום
    ליאת
    03/05/2009

    בתי בת 5 חודשים עד לפני כחודש הנקה ללא בעיות עליה טובה במשקל. מלפני כחודש התחיל כאב בפטמה בצד אחד כמו בערה במחשבה שמדובר בפטריה טופלתי ע"י דקטרין ללא הקלה הכאב הלך והחמיר והקרין לכיוון הקף השד והכתף. לפני כשבוע הייתי אצל יועצת הנקה שהראתה לי 2 נקודות לבנות בקצה הפטמה לדבריה הן נקראות BLEB ומדובר בסתימה של צינורית בהדרכתה התחלתי לשאוב ע"י לקטינה 8 פעמים ביום לאחר ההנקה. ואכן היה שיפור בימים האחרונים הורדתי את מספר השאיבות ל5-6 פעמים ביום והבוקר קמתי עם כאב נוראי ונוקשות ברביע חיצוני תחתון של השד וכם עם הרגשה כללית רעה ללא חום וללא צמרמורת. האם תתכן דלקת האם מדובר במשהו אחר אני זקוקה לעצה מכיוון שאיני רוצה לוותר על ההנקה למרות שכל מי שנמצא לידי טוען שאני לא נורמלית בנושא. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם תתכן דלקת בשד ללא חום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאת

    חיה כהן
    03/05/2009

    ליאת שלום! את בהחלט נורמלית. יכול להיות דלקת ללא חום!
    חשוב להניק הרבה מהצד הזה,אם התינוק מוכן לינוק משם,אפשר לשנות תנוחה אם יש אזורים שמתנקזים פחות.תעשי דוקא קומפרסים חמים והרבה מנוחה ושתיה.
    בהצלחה ותרגישי טוב.אם יש עליה בחום לפנות לרופא לטיפול אנט,אם אין חום אין צורך באנט .
    יום טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו