מחסור בחלב-גיל 7 שבועות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחסור בחלב-גיל 7 שבועות
    אנה דוידוביץ
    28/05/2009

    שלום!
    רומי בת 7 שבועות, עד כה הנקתי בצורה מלאה מלידתה היה לי מספיק חלב, בתחילה היה אפילו גודש ועם הזמן נוצר איזון לפי הכמות שדרשה.
    בחמשת הימים האחרונים אין לי מספיק חלב זה בא לידי ביטוי בכך שהיא אוכלת משני השדיים בכל ארוחה ומסיימת ארוחה בבכי, היא מתעוררת לעיתים יותר קרובות ודורשת אוכל וכן פחות רגועה,
    כאשר אני שואבת אני רואה שאני מצליחה לשאוב משני השדיים ביחד כ-120 מ"ל, לא יותר ובפעם הבאה שהיא דורשת ארוחה השדיים לא מספיקים להתמלא ואני נותנת תחליף.
    כיצד אגיע למצב שיהיה לי כל 3 שעות 120 מ"ל ואף יותר מכך.
    רומי עוברת מקפצת גדילה והשדיים שלי לא עומדים בקצב (ובהרגשה שלי הקצב אפילו ירד)
    תודה
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחסור בחלב-גיל 7 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאנה

    ג'ניס זאוסמר
    29/05/2009

    היי אנה,
    אנה את מניקה בשפת הבקבוקים ואי אפשר.בהנקה צריכים לדבר את שפת ההנקה ולא שפת הבקבוקים.
    הגוף לא מייצר כל 3 שעות 120 סמ"ק - יש תנודות בכמויות ובהרכב החלב, ואי אפשר לצפות או לגרום לגוף לעשות את זה.
    אם יש לה צורך ליותר חלב - תניקי אותה יותר, אפילו אם את לא חשה מלאות, התפוקה תתגבר.
    מתן תחליף מרגילה אותה לכמויות גדולות יותר וזרם חזק יותר ולכן זה מבלבל אותה.
    אני מאוד ממליצה להוריד לחץ, להניק אותה יותר ולא לתת לה תמ"ל אם אפשר.
    אפשר גם לקחת כמוסות חילבה - 3 כדורים 3 פעמים ביום - להגברת החלב.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו