תינוק בן שבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שבוע
    נועה
    29/05/2009

    בני נולד לפני כשבוע ומסיבות שונות לא הנקתי אותו. הוא כן מקבל חלב שלי אך מבקבוק בשאיבה, המהווה בערך שליש או חצי מהתזונה שלו. הוא לא מעוניין לינוק מהשד, ניסתי פעמים רבות ונעזרתי ביועצת הנקה. אני מיואשת מעניין השאיבות ומרגישה שסוג כזה של הנקה מחלישה את הקשר שלי עם בני. אני מעוניינת להפסיק את ההנקה אולם יש לי הרבה חלב והשד כל הזמן גדוש. אם אני פשוט אפסיק לשאוב האם החלב יעלם? או שצריך משהו תרופתי בכדי לעצור אותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן שבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנטע

    ג'ניס זאוסמר
    29/05/2009

    היי נטע,
    אני מבינה שחבל לך שהוא לא יונק ישירות.
    בדרך כלל אמהות אשר לא מצליחות להניק ישירות שמחות לשאוב לתינוקות שלהן - הענקה לא ישירה אבל הענקה בכל זאת.הקשר נוצר מסיבות שונות ולא מהנקה ישירה בלבד.
    אם יש לך הרבה חלב אין סיבה שיקבל חצי או שליש חלב אם - זו הסיבה שאת גדושה כל כך.
    יתכן ולא דאגת למכשיר מספיק טוב לעצמך - הציוד הנכון יכול לשנות את כל העניין.
    אם בכל זאת את מחליטה להפסיק אפשר לבקש מהרופא שלך כדורים או אם לא החלב יתיבש לבד אבל יהיה לך גודש ניכר בשני המקרים עד שהחלב מפסיק להווצר.
    אני מציעה לך לנסות שוב, להשיג מכשיר טוב מיד שרה(ספקטרה) ולקחת בחשבון את היתרון הבריאותי של קבלת חלב אמא לתינוק שלך.
    הרבה אמהות עושות כך ובאהבה והצלחה רבה - תנסי שוב.
    אני כאן לעוד שאלות ועזרה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו