הנקה מצד אחד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה מצד אחד
    עדייה
    29/05/2009

    שלום,
    בני בן חצי שנה,יונק ובחודש האחרון התחלתי עם אוכל מוצק. מזה הרבה זמן שהוא מעדיף בהנקות צד שמאל על ימין וההרגשה שלי היתה כאילו הוא לא מקבל מספיק חלב בצד ימין אז בלי לשים לב התחלתי להניק יותר מצד שמאל.
    כיום עיקר ההנקות לצערי הן מצד שמאל , וכמו כן אני משתדלת לשאוב מצד ימין אבל לא באותה תכיפות של ההנקות (בזמן טוב מצליחה לשאוב 60 מ"ל).
    שאלתי היא , מה עליי לעשות כדי לחזור להניק גם מצד ימין , האם יש דרך להגביר ייצור חלב בצד מסויים? (מלבד שאיבות שמאוד מעיקות עליי...) האם יש השלכות על תזונתו של בני בעקבות כך? כיוון שלאחרונה לא עולה מספיק במשקל.
    בתודה מראש,
    עדייה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה מצד אחד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדייה

    ג'ניס זאוסמר
    30/05/2009

    היי,
    הרבה תינוקות מתחילים להעדי,בגיל הזה, צד אחד על פני השני מכל מיני סיבות.
    האמת היא שהם יכולים לקבל מספיק גם מצד אחד.
    אין הרבה סיכויים לשנות את המצב בשלב הזה למרות שאת יכולה לנסות עם שאיבות.
    בגיל הזה אפשר ואף מומלץ להתחיל במתן מאכלים אחרים.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו